Tchibo rozszerza sieć outletów w Polsce

2 miesięcy temu

W Galerii Północnej w Warszawie został otwarty największy sklep tego typu, oferujący klientom produkty z wyjątkowymi rabatami.

Nowy outlet Tchibo w Galerii Północnej to przestronna przestrzeń o łącznej powierzchni prawie 500 mkw., z czego ponad 300 mkw. zajmuje sala sprzedaży. Jest to największy tego typu sklep marki w Polsce, zaprojektowany z myślą o komforcie klientów i udostępnienia im szerokiego asortymentu w obniżonych cenach. Warszawska przestrzeń to siódmy sklep tego typu marki w Polsce, wliczając jeden pop-up store. Do końca tego roku ma być ich osiem, bowiem kolejny outlet niebawem powstanie w Łodzi.

Akcent kawowy

Sklep w Galerii Północnej w Warszawie wyróżnia się nie tylko rozmiarem, ale także unikalnym podejściem do przestrzeni zakupowej, w której nie mogło zabraknąć akcentu kawowego. W lokalu znajduje się specjalna strefa z ekspresem do samodzielnej obsługi, gdzie klienci mogą przygotować ulubioną kawę i delektować się nią podczas zakupów. W outlecie przygotowano również strefę wypoczynku z prawie 20 miejscami siedzącymi. Asortyment sklepu obejmuje zarówno kawę, akcesoria do jej przygotowania, jak i odzież oraz przedmioty do wyposażenia domu.

– Outlet Tchibo to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy nie zdążyli zaopatrzyć się w wybrane produkty w naszych regularnych punktach sprzedaży. Miłośnicy naszych kolekcji użytkowych będą zachwyceni różnorodnością oferty, a entuzjaści kawy docenią szeroki wybór ziaren oraz ekspresów i akcesoriów do jej przyrządzania. Ta inicjatywa doskonale odzwierciedla naszą filozofię, stawiającą potrzeby i satysfakcję klienta na pierwszym miejscu. Nie zapominamy, iż Tchibo to przede wszystkim kawa, dlatego choćby w outlecie, po udanych zakupach będzie można skusić się na swój ulubiony wariant napoju i chwilę odpocząć – mówi Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa.

Idź do oryginalnego materiału