TEDi ma ambitne plany ekspansji. Zapowiada również akwizycje

5 godzin temu

Niemiecka sieć TEDi, jeden z najpopularniejszych dyskontów non-food w Europie, planuje dalszą ekspansję. Firma zamierza zbudować sieć liczącą 10 tys. sklepów. Chce to osiągnąć poprzez rozwój organiczny, nie wyklucza również akwizycji.

W zeszłym roku TEDi otworzył 333 nowe sklepy, z czego 93 na macierzystym rynku niemieckim. W kolejnych latach tempo ekspansji ma być szybsze – informuje portal retaildetail.eu. Petar Burazin, dyrektor generalny TEDi uważa, iż widzi potencjał na rozbudowę sieci do 10 tys. sklepów w całej Europie.

Otwarcia i przejęcia

W samych Niemczech, gdzie sieć jest liderem rynku z ponad 1,9 tys. sklepami, TEDi chce otworzyć kolejny tysiąc lokalizacji. Dyskonter zamierza nie tylko samodzielnie otwierać nowe sklepy, zamierza także przejmować mniejsze sieci, które nie są już w stanie konkurować na rynku.

Zgodnie z zapowiedziami władz sieci, przejęcia mają być finansowane z własnych środków. Przykładem takich działań może być przejęcie w Belgii dziesięciu sklepów od sieci obuwniczej Bristol, która ogłosiła bankructwo.

Idź do oryginalnego materiału