Ten Square Games udostępnił swoją trzecią grę łowiecką ‘Trophy Hunter’

21 godzin temu

Warszawa, 03.07.2025 (ISBnews) – Ten Square Games (TSG) udostępnił na największych światowych rynkach grę “Trophy Hunter”, opartą na modelu free-to-play z mikropłatnościami i reklamami typu rewarded video, podała spółka. Strategia rozwoju zakłada stopniowe rozbudowywanie tytułu w kolejnych okresach, czemu towarzyszyć będzie weryfikacja możliwości skalowania gry na rynku światowym.

“Najnowsza gra stworzona przez zespół Ten Square Games zadebiutowała na największych światowych rynkach. Tym tytułem spółka poszerza swoją obecność w dynamicznie rozwijającym się segmencie gier myśliwskich, w którym ma już solidne doświadczenie. To trzeci projekt Ten Square Games osadzony w świecie łowieckim – skierowany do szerszej grupy graczy i stawiający na rywalizację, w której liczą się przede wszystkim umiejętności” – czytamy w komunikacie.

“Ten Square Games było jednym z pionierów segmentu gier myśliwskich na urządzenia mobilne. Od premiery ‘Hunting Clash’ rynek znacząco się rozwinął, a oczekiwania graczy uległy zmianie. ‘Trophy Hunter’ to nasza odpowiedź na te zmiany – gra, w której o zwycięstwie decydują umiejętności gracza, a rozgrywka opiera się na refleksie, dynamice i strategicznym myśleniu. Bazujemy na świecie, który dobrze znamy, ale proponujemy nowy model zabawy, który może otworzyć przed nami kolejne możliwości rozwoju” – powiedział product owner “Hunting Clash” i “Trophy Hunter” Jakub Noganowicz, cytowany w komunikacie.

“Trophy Hunter” to gra zręcznościowa rozgrywająca się w świecie łowieckim. Jej głównym trybem są trzy-rundowe pojedynki, w których decyduje precyzja strzału, refleks i umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu – a nie eksploracja czy zarządzanie zasobami. Gracze mogą rozwijać własną bazę operacyjną (Hunter’s Lodge), personalizować broń oraz rywalizować w ramach systemu ligowego, wskazano w materiale.

“Premiera ‘Trophy Hunter’ to dla nas test potencjału zarówno alternatywnego modelu rozgrywki, jak i bardziej hybrydowego podejścia do monetyzacji. Wydarzenie to traktujemy jako zwieńczenie pierwszego etapu budowy gry. Teraz rozpoczyna się najważniejsza faza, w której kluczową rolę odegra feedback od graczy. Sukces projektu będzie zależeć nie tylko od tego, jak gra zostanie przyjęta tuż po premierze, ale również od tego, czy uda nam się skutecznie skalować tytuł i konsekwentnie budować wokół niego odpowiednio dużą bazę graczy” – skomentował prezes TSG Andrzej Ilczuk.

Gra wykorzystuje również format reklam typu rewarded video (reklamy z nagrodą, to format reklamowy, w którym użytkownik dobrowolnie ogląda reklamę wideo w zamian za nagrodę w grze), co pozwala generować przychody także od użytkowników, którzy nie korzystają z płatnych funkcji. Dzięki hybrydowej monetyzacji i niższemu progowi wejścia, Trophy Hunter celuje w szerszą grupę odbiorców, a niższy koszt pozyskania użytkownika równoważy niższe ARPU (average revenue per user/średni przychód na gracza) w porównaniu do innych tytułów Ten Square Games. Hybrydowy model biznesowy daje przestrzeń do dalszego skalowania tytułu i rozbudowy jego zasięgu, podano także.

“W dniu światowej premiery w grze dostępnych jest 9 aren. Premiera gry to początek nowego etapu dla tego tytułu. Strategia rozwoju ‘Trophy Hunter’ zakłada stopniowe rozbudowywanie tytułu w kolejnych okresach. Towarzyszyć temu będzie weryfikacja możliwości skalowania gry na rynku światowym. W przypadku jej pozytywnych efektów dalszy rozwój gry zakłada jej wzbogacenie o m.in. kolejne areny, nowe tryby rozgrywki, system LiveOps oraz Battle Pass, a także kolejne funkcje zwiększające zaangażowanie graczy i różnorodność wyzwań”- czytamy dalej w informacji.

Grupa Ten Square Games to jeden z największych polskich producentów gier mobilnych w modelu free-to-play oraz lider w segmencie gier mobilnych związanych z hobby i outdoorem (wędkarstwo i myślistwo). Zespół firmy liczy blisko 300 osób pracujących w studiach we Wrocławiu i Warszawie. Ten Square Games przejęło studio Rortos w Weronie oraz mniejszościowy pakiet udziałów w krakowskim studiu Gamesture. Portfolio grupy obejmuje m.in. “Fishing Clash” – jeden z najpopularniejszych na świecie symulatorów wędkarstwa w 3D, “Hunting Clash” – realistyczny symulator polowań, “Real Flight Simulator” – jeden z najbardziej rozpoznawalnych symulatorów lotniczych, oraz dynamicznie rozwijającą się grę “Wings of Heroes”. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.; wchodzi w skład indeksu mWIG40.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału