Teraz z Lidlem porozmawiasz przez… WhatsApp. Sieć w komunikatorze udostępni gazetki

2 dni temu
Zdjęcie: Polsat News


Lidl Polska uruchamia nowy kanał komunikacji ze swoimi klientami poprzez platformę WhatsApp. Nowy sposób komunikacji z Lidlem ma zwiększyć wygodę i dostępność usług tej sieci. O czym będzie można "rozmawiać" z siecią Lidl przez WhatsApp?


Lidl Polska kontynuuje swoją strategię i wprowadza nowoczesne rozwiązania komunikacyjne. Nowym kanałem do kontaktu z siecią będzie platforma WhatsApp, w której sprawdzić będzie można choćby gazetki promocyjne.


Porozmawiaj z Lidlem przez WhatsApp


W ostatnich latach Lidl Polska wprowadził szereg udogodnień, które sprawiły, iż zakupy stały się jeszcze łatwiejsze dla klientów. To m.in. elektroniczne oznaczenia cenowe (ESL), kasy samoobsługowe, sklep internetowy, aplikacja Lidl Plus czy funkcja Benefit Plus. Teraz kolejne ułatwienie ma stanowić komunikacja z siecią poprzez znany komunikator. Reklama


"Zależy nam na tym, by każda interakcja z naszą marką była jak najbardziej wygodna i dostosowana do ich potrzeb. Dzięki nowym narzędziom komunikacyjnym, takim jak kanał na WhatsAppie, możemy jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów" - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.


Komunikacja przez WhatsApp jest rozwiązaniem, które sprawdza się już w Niemczech, Belgii, Austrii i Czechach. W tych krajach cieszy się dużym uznaniem klientów Lidla.


Przez WhatsApp podejrzysz gazetki


WhatsApp ma być prostym i szybkim sposobem na dostęp do najnowszych gazetek promocyjnych Lidla. W tym celu osoby korzystające z tego komunikatora powinny zeskanować kod QR dostępny na stronach sieci Lidl lub kliknąć podany tam link. To powinno otworzyć aplikację WhatsApp wraz z automatyczną wiadomością, którą należy wysłać.
"Wybieramy sklep Lidl, w którym najczęściej robimy zakupy, a następnie potwierdzamy subskrypcję, klikając 'Start'. · Gotowe - od tego momentu najnowsze gazetki będą dostępne bezpośrednio na WhatsAppie" - czytamy w komunikacie Lidla.
Na ten moment Lidl to sieć sklepów obecna w 31 krajach, gdzie funkcjonuje około 12 tys. sklepów. Ponad 900 z nich znajduje się w Polsce.
Idź do oryginalnego materiału