Tesco nie poddaje się w regionie CEE. Jak walczy o rynek?
Zdjęcie: Tesco na Słowacji przekształca kluczowe obszary swoich dużych hipermarketów, aby zachować znaczenie i konkurencyjność (fot. Sebastian Rennack)
Tesco reorganizuje powierzchnie sprzedażowe w swoich dużych hipermarketach, aby wzmocnić pozycję placówek wielkopowierzchniowych. Sezonowe produkty nieżywnościowe odgrywają kluczową rolę w generowaniu ruchu i zakupów impulsowych. Detalista stosuje swoją skuteczną strategię oszczędnościową z Wielkiej Brytanii, oferując codzienne niskie ceny i ekskluzywne oferty Clubcard również na Słowacji.

1 dzień temu


![Paweł Kowalewski, Mex Polska: Retail i gastronomia wchodzą w nową fazę wzrostu [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/06/prosty-temat-mex-polska.jpg)





![Koniec dominacji Pepco. Action wskakuje na najwyższe miejsce na podium [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/07/action-sklep.jpg)