Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao zdobyła nagrodę The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt jako jedyny z Polski organizatorzy wyróżnili w kategorii Metaverse.

The Drum Awards for Marketing EMEA
The Drum Awards for Marketing EMEA jest prestiżowym wyróżnieniem dla podmiotów w regionach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Przyznaje się je za wybitne osiągnięcia w dziedzinie marketingu. W składzie jury znajdują się czołowi przedstawiciele branży marketingowej. Wśród nagrodzonych w poprzednich edycjach znajdują się podmioty, takie jak: BMW, Coca Cola, czy firma Swarovski.
Nagroda dla Banku Pekao
W tegorocznej edycji konkursu Bank Pekao organizatorzy nominowali w trzech kategoriach: Metaverse, Finance i Gaming. Finalnie nagroda została przyznana w kategorii Metaverse. Nagrodzona została kampania „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”, której bohaterem było Konto Przekorzystne dla Młodych z kartą z wizerunkiem gamingowym.
W jej ramach bank jako pierwsza instytucja w Polsce stworzył autorską mapę w grze Fortnite. Dynamiczna forma przekazu, jak również konkursy z nagrodami przełożyły się na wysoki poziom interakcji i pozytywny odbiór wśród użytkowników.
„Przygotowaliśmy coś wyjątkowego dla naszych młodych klientów – pionierską mapę Money Tycoon, stworzoną w grze Fortnite. W ten sposób pokazujemy, iż rozumiemy świat młodego pokolenia i ich potrzeby. Chcemy docierać do nich tam, gdzie są najbardziej otwarci na nowe treści – również te związane z edukacją finansową. Nie ma lepszego sposobu na naukę niż zabawa” – mówi Jorge Sánchez, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao.
Kampanię zrealizowano we współpracy z agencją marketingową Sales&More. Podmiot odpowiadał za pomysł oraz wdrożenie mapy Money Tycoon Pekao w grze Fortnite. Koncept kreatywny przygotowała agencja SPOT AND DOT, a mapę – zespół BeLoud. Do współpracy zaproszono również influencera Kamila „Kalucha” Kalińskiego, najpopularniejszego twórcę GTA V na polskim YouTubie.
Źródło grafiki: Bank Pekao

The Drum Awards for Marketing EMEA. Bank Pekao laureatem konkursu

„m jak malarstwo”. Kolekcja zebrana przez mBank przekazana Muzeum Narodowemu w Gdańsku
Czytaj więcej

Jak zaoszczędzić z Kontem Santander (dawniej Konto Jakie Chcę) Santander Banku Polska?

6 argumentów, dlaczego warto mieć więcej niż jedno konto bankowe?

Czy warto zmienić eKonto osobiste na eKonto do usług w mBanku?
