Obecny model sklepów eobuwie.pl się nie sprawdził. Zamierzamy rozwijać tę markę w zupełnie nowym koncepcie. Do 2030 roku chcemy mieć 400 salonów w nowym wydaniu – zapowiedział podczas konferencji prasowej Dariusz Miłek, Prezes Zarządu Grupy CCC.
Tym, co wyróżniało dotychczas sklepy eobuwie.pl, była nowoczesna przestrzeń łącząca światy offline i online. Zamiast tradycyjnych półek w sklepach tej marki znaleźć można wygodne kanapy oraz liczne tablety, które prezentują pełną ofertę multibrandu w tym obuwie oraz dodatki od takich marek jak adidas, Guess, Karl Lagerfeld, New Balance i wielu innych. Jak poinformował jednak Dariusz Miłek, ten model okazał się nierentowny. Dlatego sieć czekają duże zmiany.

– Klienci chcą wejść do sklepu i tradycyjnie obejrzeć buty ustawione na półkach, a nie przeglądać ofertę na ekranach tabletów. Dlatego zamierzamy przemodelować wszystkie w tej chwili istniejące sklepy. Największym kosztem będzie zakup mebli – opowiada Prezes Zarządu Grupy CCC.
Duże zmiany w sieci eobuwie.pl
To jednak nie koniec zmian, które czeka sieć eobuwie.pl. Ze sklepów zniknie strefa Modivo. Asortyment będzie koncentrował się na obuwiu (60 proc.), torebkach (30 proc.) i akcesoriach (10 proc.). Władze Grupy CCC zapowiadają szybki rozwój nowego formatu.
– Do 2027 roku chcemy posiadać sieć ponad 200 sklepów, a w 2030 roku choćby 400 punktów. Średnia powierzchnia sklepu będzie wynosiła ok. 450 mkw. Szacujemy, iż roczny przychód z metra kwadratowego wyniesie 12 tys. zł. Oznacza to, iż przychody z tego kanału w 2030 roku mogą wynieść 2 mld zł – wyjaśnia Dariusz Miłek.
Sklepy eobuwie.pl mają być otwierane we wszystkich miastach powyżej 60-70 tys. mieszkańców, a oferta skupiać się na butach w przedziale cenowym 300-600 złotych. Jak przekonuje Prezes CCC, do tej pory mieszkańcy mniejszych miejscowości, którzy chcieli mieć dostęp do szerokiej oferty butów z tego segmentu cenowego, skazani byli to zakupy online lub wyjazd do większego ośrodka. Teraz ma się to zmienić.