„To się nam po prostu opłaca”. Najpierw promocja giełdy z Mattem Damonem, teraz kolejna duża kooperacja reklamowa

9 miesięcy temu

Współpraca reklamowa z Formułą 1 i UFC pomogły giełdzie Crypto.com dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i napędzić jej wzrost.

W rozmowie z dziennikarzami serwisu Cointelegraph prezes i dyrektor operacyjny Crypto.com Eric Anziani opowiedział o głośnych kampaniach reklamowych firmy z udziałem Formuły 1 i Ultimate Fighting Championship, a także o umowie dotyczącej praw do nazwy Crypto.com Arena, znajdującej się w centrum Los Angeles.

Cenna współpraca

– Mieliśmy to szczęście, iż udało nam się pozyskać tych niesamowitych partnerów. F1, UFC, pracować w Los Angeles z Crypto.com Arena i AEG – przyznał Anziani. I dodał, iż przeprowadzone przez giełdę badania rynku wskazują, iż jej globalna świadomość plasuje się wysoko pod względem rozpoznawalności marki z perspektywy detalicznego użytkownika kryptowalut. – Zbudowanie marki w ciągu zaledwie kilku lat jest bardzo trudne (…). Utrzymanie się na szczycie świadomości użytkowników jest bardzo trudne i myślę, iż te inwestycje wyraźnie się opłaciły” – powiedział Anziani.

ESPN – amerykańska całodobowa stacja telewizyjna poświęcona tematyce sportowej – szacuje, iż tylko w Stanach Zjednoczonych w okresie 2023 Formuły 1 pojedynczy wyścig oglądało średnio 1,11 miliona widzów. Z danych dotyczących oglądalności F1 wynika, iż sport ten przyciąga ponad miliard widzów w całym kalendarzu wyścigów.

Kolejnym ważnym partnerem Crypto.com jest UFC. Założona w 1993 roku amerykańska organizacja mieszanych sztuk walki cieszy się coraz to większą popularnością, a w ciągu ostatnich dwóch lat emitowane przez nią „noce walki” przyciągnęły podobną liczbę widzów, co pojedynczy wyścig Formuły 1. Niektóre liczby przyprawiają o zawrót głowy – na walkę Khabib Nurmagomedov vs. Conor McGregor sprzedano 2,4 miliona dostępów do transmisji pay-per-view! A przyznać trzeba, iż szefowie Crypto.com mają nosa – logo firmy znajduje się w widocznym miejscu na podłodze i wyściółce klatki oktagonów UFC.

Z poprzednich prognoz wykonanych na zlecenie Crypto.com wynikało, iż liczba użytkowników tej giełdy w 2023 roku wyniesie 80 milionów. Tymczasem Anziani twierdzi, iż jeg firma już niedługo będzie mogła pochwalić sie jeszcze bardziej imponującą liczbą, bo aż 100 milionów użytkowników.

Jak działa Crypto.com Prime?

Crypto.com zamierza również świadczyć specjalistyczne usługi dla inwestorów o dużym wolumenie i wysokiej wartości netto. W lutym 2024 r. firma uruchomiła Crypto.com Prime, program tylko na zaproszenie, wymagający depozytu w wysokości 1 miliona dolarów w celu aktywacji członkostwa. – Kiedy chcę przeprowadzić dużą transakcję, transakcję blokową, potrzebuję bardzo niskich opłat i dużej płynności. Zagregowaliśmy więc wszystkie księgi i daliśmy im dwa punkty bazowe – wyjaśnia Anziani.

Program obejmuje opiekę na poziomie instytucjonalnym, ochronę konta o wartości 1 miliona dolarów i nieograniczone transfery fiducjarne. Dyrektor operacyjny dodaje, iż usługa obejmuje również indywidualnych menedżerów kont dla zamożnych traderów gromadzących majątek i myślących o spadkach i implikacjach podatkowych.

Idź do oryginalnego materiału