Token Spurs jest dostępny na platformie Socios obsługiwanej przez Chiliz

1 rok temu

Gigant angielskiej Premier League, Tottenham Hotspur, ogłosił wprowadzenie na rynek Chiliz Chain swojego własnego tokena kibica, zwanego „tokenem Spurs”. To osiągnięcie obiecuje zmienić sposób, w jaki kibice piłki nożnej wchodzą w interakcję ze swoimi ulubionymi klubami, oferując ekskluzywne nagrody i doświadczenia. W tym artykule przyjrzymy się temu przełomowemu partnerstwu i jego potencjalnemu wpływowi zarówno na fanów, jak i klub.

Tottenham Hotspur to jeden z największych klubów piłkarskich w Wielkiej Brytanii (Kredyt obrazu)

Token Spurs jest zasilany przez Chiliz

Token SPURS będzie dostępny na Socios.com, ważnej stronie interakcji z fanami i zachęt. Korzysta z sieci Chiliz (CHZ), która już łączy około 80 drużyn sportowych na całym świecie z ich globalną bazą fanów.

Sieć Chiliz zyskuje na wiarygodności dzięki współpracy Tottenham Hotspur z MatchWornShirt, marką cieszącą się zaufaniem na aukcjach pamiątek piłkarskich. Ta kooperacja wzmacnia reputację platformy, pozwalając obserwującym na pewny kontakt z nią.

Jedną z wyróżniających się cech tokena kibica SPURS jest możliwość aktywnego uczestniczenia fanów w decyzjach klubu poprzez głosowanie w sieci. Posiadacze tokenów mogą mieć wpływ na kształtowanie przyszłości klubu, wzmacnianie jego powiązań z Tottenhamem Hotspur i budowanie poczucia odpowiedzialności, mówi KryptoSlate.

„Token Fana Spurs staje się dodatkową korzyścią w ramach programu członkostwa Klubu, w ramach którego wszyscy członkowie One Hotspur+ i posiadacze biletów sezonowych – w wieku 18 lat i starsi – otrzymują pięć bezpłatnych tokenów fanów, a członkowie One Hotspur/One Hotspur Connect otrzymują jeden darmowy token fana raz będzie dostępny w środę 4 października” – dodał Tottenham Hotspur w oficjalne ogłoszenie.

Chiliz jest platformą blockchain i token Spurs będzie przez nią zasilany (Kredyt obrazu)

Łańcuch Chiliz: idealna platforma dla SPURS

Żeton kibica SPURS świetnie prezentuje się na tle łańcucha Chiliz, który został zaprojektowany specjalnie dla branży sportowej. Sieć ma duży zasięg i niezawodność, z ponad dwoma milionami portfeli użytkowników i dzienną liczbą użytkowników przekraczającą 60 000. Technologia blockchain firmy Chiliz od jej uruchomienia w 2018 r. przyniosła klubom i ligom ponad 400 milionów dolarów dochodu, co pokazuje jej potencjał wzrostu i innowacji.

Dyrektor ds. sprzedaży komercyjnej Tottenham Hotspur, Ryan Norys, wyraził podekscytowanie umową, dodając: „Nasz token kibica uzupełni nasz istniejący program członkostwa”. To partnerstwo stanowi przykład ciągłych prób klubu w celu wygenerowania dodatkowych środków pieniężnych na ponowne inwestycje w działalność piłkarską.”

Tokeny SPURS zadebiutują 4 października 2023 r. w ramach oferty tokenów fanów (FTO), po czym nastąpi ich notowanie na głównych światowych giełdach. Fani piłki nożnej na całym świecie powinni spodziewać się zwiększonej interakcji ze swoją ulubioną drużyną. Debiut ten zbiega się jednak z nowymi przepisami Financial Conduct Authority (FCA) w Wielkiej Brytanii, które obejmują nowe wymagania dotyczące aktywów kryptograficznych.

Wielka Brytania wdraża nowe przepisy Urzędu Nadzoru Finansowego (FCA), gdy token SPURS trafia na rynek. Wszystkie materiały marketingowe dotyczące aktywów kryptograficznych muszą zawierać wyczerpujące informacje na temat ryzyka zgodnie z tymi standardami. Zgodnie z wytycznymi FCA wszystkie aktywa kryptograficzne oferowane w Wielkiej Brytanii muszą zawierać wyraźne ostrzeżenie: „Nie inwestuj, jeżeli nie chcesz stracić wszystkich swoich pieniędzy”. Nie należy oczekiwać ochrony, jeżeli coś pójdzie nie tak z tą inwestycją.”

Przepisy te, choć kładą nacisk na ostrożność, uznają również rosnące znaczenie przestrzeni kryptograficznej w krajobrazie finansowym. Z tokenem SPURS na czele, ta ekscytująca podróż obiecuje zjednoczyć fanów i kluby w dążeniu do wspólnych marzeń i niezapomnianych przeżyć.

Autor wyróżnionego obrazu: Omri Yamin/Unsplash

Idź do oryginalnego materiału