TOUS inwestuje w Polsce. Otwiera w Krakowie trzeci na świecie salon w koncepcie Evolution

3 godzin temu

Pochodząca z Hiszpanii marka biżuteryjna TOUS wybrała Polskę na lokalizację trzeciego na świecie salonu zaprojektowanego w koncepcie EVOLUTION. To ogromne wyróżnienie pokazujące, iż nasz kraj wyznacza trendy i odgrywa kluczową rolę w rozwoju marki. Salon o powierzchni ponad 90 mkw. ruszy 5 grudnia 2024 w Galerii Krakowskiej na poziomie 0.

Polska jest dla marki TOUS jednym z trzech najważniejszych biznesowo rynków na świecie, a Galeria Krakowska jest jedną z topowych lokalizacji w kraju. Otwarcie w Krakowie wpisuje się w strategię inwestycyjną marki dla kluczowych rynków, jakim jest Polska.

Najnowsza odsłona marki TOUS w Krakowie

We współpracy z partnerami z Galerii Krakowskiej udało się sfinalizować wybór odpowiedniej lokalizacji, w której wszystkie wymagania logistyczno-techniczne nowego konceptu marki są spełnione. Dodatkowo, bliska kooperacja marki z polskimi podwykonawcami pozwala na wsparcie lokalnego biznesu, jak też pozytywnie wpływa na ograniczenie śladu węglowego.

– To niezwykłe wyróżnienie dla polskiego oddziału być jednym z najważniejszych biznesowych rynków dla firmy TOUS na świecie. najważniejsze rynki dla marki to Hiszpania, Meksyk, Portugalia, czy USA, a jednak to właśnie u nas w Krakowie mamy przyjemność zaprezentować Polskim Klientom najnowszą odsłonę marki TOUS w postaci innowacyjnego konceptu EVOLUTION. To nowa era marki TOUS: na ponad 90 mkw. powierzchni łączymy 100-letnią tradycję hiszpańskiego rzemiosła z nowoczesnym Customer Experience, w tym unikalną ekspozycją produktów, prezentacją wszystkich najnowszych kolekcji marki oraz specjalnej linii TOUS Atelier. Wszystko po to, by najnowsze trendy ze świata modowej biżuterii, zegarków i akcesoriów TOUS były dostępne również dla naszych polskich Klientów. – mówi Artur Garnczarek, Dyrektor Zarządzający marką TOUS na Europę Środkową i Bliski Wschód.

Koncept EVOLUTION : brand experience na miarę nowych czasów

Rynek retail nie znosi stagnacji, stąd dynamiczny plan rozwoju i wdrażania nowych rozwiązań w sklepach stacjonarnych TOUS. Koncept EVOLUTION to zmiany w zakresie materiałów wykończeniowych, sposobu prezentacji biżuterii oraz widoczne odniesienia do historii marki. Kolorystyka wnętrza pozostaje utrzymana w bieli i szarości, jednak przestrzeń uzupełnia stal szczotkowana, która dodaje wnętrzu mocnej stabilnej formy. Lekkości dodaje subtelne oświetlenie skupione na samym produkcie. W połączeniu z hiszpańskimi akcentami jak gres czy ceramiczne kafle, całość tworzy niezwykle ciekawą mieszankę tradycji i nowoczesności, tak istotnych dla ekspresji DNA marki.

Na ponad 90 mkw. dostępny będzie cały asortyment; od biżuterii i zegarków, po mniejsze i większe akcesoria z szerokim wyborem torebek. Nowością będzie specjalna ekskluzywna strefa Atelier, czyli limitowana kolekcja biżuterii premium, jak dotąd dostępna w zaledwie sześciu lokalizacjach w całej Polsce. Firma ma w planach rozszerzyć ofertę Atelier w 2025 r. o kolejne dwie lokalizacje, w bardzo selektywnie wybranych salonach w kraju.

Pop-up Casa TOUS w starej przestrzeni sklepu do końca grudnia

Nowy salon marki TOUS w Galerii Krakowskiej otwarty będzie od 5 grudnia na poziomie 0, a poprzednia przestrzeń sklepu na 2 piętrze zostanie przemieniona w specjalny pop-up CASA TOUS BEAR. Fani misia TOUS będą mogli nie tylko zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia z ulubionym symbolem marki w wersji maxi, ale także do końca grudnia marka planuje tam szereg atrakcji między innymi usługa wykonania złotych, permanentnych bransoletek (po raz pierwszy w TOUS!), niespodzianki ukryte w kalendarzu adwentowym oraz personalizowana stacja kartek świątecznych.

Więcej informacji o planowanych wydarzeniach i atrakcjach z okazji otwarcia nowego salonu TOUS znajdziesz na profilu Facebook marki.

TOUS to marka biżuterii, z którą kreatywność i autoekspresja nabierają blasku. Obecna w 40 krajach marka posiada ponad 600 sklepów, a jej obroty w 2023 roku wyniosły 477M€. Siłą napędową przedsiębiorstwa są 4 tysiące pracowników, którzy razem tworzą TOUS zgodnie z misją marki: „Wymyślamy, nakreślamy i budujemy nasz własny świat przy użyciu rąk i serc. Świat, który wzbudza radość, entuzjazm i pasję, i który poprawia samopoczucie”. Misję marki podsumowuje sześć słów: „We craft a world of joy”. Ten sam cel przyświeca działaniom społecznym firmy, która angażuje się w ochronę środowiska i rzemiosła poprzez tworzenie miejsc pracy branży jubilerskiej oraz szkolenia w utworzonej w 2018 roku Szkole Biżuterii i Rzemiosła TOUS (ETJOA).

Idź do oryginalnego materiału