Trwa budowa parku handlowego w Miłkowie

8 godzin temu

Park handlowy Przystanek Karkonosze w Miłkowie, powstający na przedmieściach Karpacza, przyciąga najemców zainteresowanych ekspansją w regionie, w którym latami przeważał drobny handel. Obiekt jest w trakcie budowy, a jego otwarcie spółka Redkom Development zaplanowała na sierpień 2025 r.

– Przystanek Karkonosze otwieramy w sierpniu tego roku. Pół roku przed otwarciem procent komercjalizacji przekroczył 80%, co najlepiej świadczy o zainteresowaniu najemców naszą inwestycją i ekspansją na tym terenie. Mamy pełną świadomość, iż zarówno Miłków, jak i Karpacz oraz pobliskie okolice czekają już na otwarcie. Mieszkańcy spragnieni są nowoczesnego parku handlowego, z różnorodnymi sklepami, mnogością produktów i lubianym operatorem spożywczym. Jesteśmy przekonani, iż Przystanek Karkonosze gwałtownie zyska sympatię klientów, stanie się pierwszym wyborem na codzienne zakupy, a szeroki asortyment atrakcyjnych produktów będzie skłaniał do częstych i spontanicznych wizyt. To właśnie tutaj będzie biło serce handlu w regionie – mówi Elżbieta Kutrasińska, Head od Leasing Redkom Development.

30 sklepów na powierzchni 16 tys. mkw.

Przystanek Karkonosze z powierzchnią handlu ok. 16 000 mkw., 30 sklepami i punktami usługowymi oraz dyskontem spożywczym sieci Lidl Polska będzie największym parkiem handlowym w regionie.

Doskonała lokalizacja nowego obiektu handlowego u zbiegu dróg do kluczowych miast regionu zapewni dogodny dojazd mieszkańcom oraz licznym turystom odwiedzającym Karkonosze przez cały rok.

Zróżnicowany tenant-mix i dostęp do marek dotychczas nieobecnych ze sprzedażą stacjonarną na terenie Karpacza i najbliższych okolic jak np. HalfPrice czy nowy brand Worldbox sprawią, iż powstający park stanie się dominującą destynacją handlową.

Pośród przyszłych najemców wyróżnić można silną reprezentację sklepów z branży odzieżowej i obuwniczej, m. in.: wspomniane HalfPrice i Worldbox, Ochnik, Wojas, Sinsay, Diverse, CCC czy New Yorker kojarzony dotychczas z obecnością głównie w centrach handlowych.

Nie zabraknie również oferty sportowej sklepów 4F i Martes Sport, drogeryjnej m.in. Rossmann, biżuteryjnej APART. Elektronikę użytkową Klienci kupią w Media Expert, a szeroki asortyment produktów do domu w sklepie TEDi.

Idź do oryginalnego materiału