Trwa międzynarodowa ekspansja marki YES

1 tydzień temu

Na początku września polska marka biżuteryjna YES otworzyła kolejne sklepy za naszą południową granicą – jeden w Czechach i jeden na Słowacji.

– Na Słowacji uruchomiliśmy sklep w centrum handlowym Europa w Bańskiej Bystrzycy. Z kolei sklep w Czechach mieści się w parku handlowym Avion w Ostrawie. To nasz pierwszy salon w rodzinnym koncepcie, w którym można znaleźć strefy nie tylko dla kobiet i mężczyzn, ale również dla dzieci – informuje Paweł Korobacz, dyrektor ds. ekspansji w sieci YES Biżuteria. – Już niedługo poinformujemy o kolejnych otwarciach naszych salonów na tych rynkach – dodaje.

W wakacje YES uruchomił już 4 salony zagranicą – 3 na Słowacji i jeden w Czechach.

Rozwój sklepów stacjonarnych

YES to marka z ponad 40-letnią tradycją i jedna z najbardziej rozpoznawalnych wśród polskich klientów. Prowadzi ponad 180 salonów i choć Yes jako pierwszy w swoim segmencie otworzył sklep internetowy, to przez cały czas stawia na sprzedaż stacjonarną także w formacie outletowym. Firma YES Biżuteria ma w swoim portfolio również sieć sklepów Verona

Marka YES powstała z inicjatywy trzech osób: małżeństwa Magdaleny i Michała Kwiatkiewiczów oraz brata Magdy – Krzysztofa Madelskiego. Założyciele od początku mieli bardzo silną wizję firmy opartej na wartościach, którą dzisiaj kontynuuje ich syn – prezes YES Tomasz Kwiatkiewicz.

Idź do oryginalnego materiału