Trzy budynki, 6,5 tys. mkw. GLA – w Konstantynowie Łódzkim wyrośnie nowy park handlowy

22 godzin temu

Spółka PKB Inwest Budowa otrzymała prawomocne pozwolenie na budowę parku handlowego w Konstantynowie Łódzkim. Planowany termin otwarcia obiektu to II kw. 2026 r.

Inwestycja powstanie w Konstantynowie Łódzkim, w powiecie pabianickim. Zlokalizowana jest w strategicznym punkcie miasta przy ul. Zgierskiej, która stanowi główny dojazd do węzła z drogą ekspresową S14, przejmując znaczną część ruchu na wjeździe do Konstantynowa Łódzkiego z kierunku Łodzi i Zgierza.

Strefa oddziaływania nowego parku handlowego obejmie mieszkańców 18-tysięcznego miasta, a także ponad 100 000 osób z okolicznych miejscowości (w zasięgu 15 minut jazdy samochodem). W bezpośrednim sąsiedztwie realizowanego kompleksu znajduje się duże osiedle mieszkaniowe oraz funkcjonują popularne sieci dyskontowe: Lidl, Biedronka oraz Dino.

W sąsiedztwie terenów mieszkalnych

Celem projektu jest wykorzystanie potencjału inwestycyjnego terenu i dalszy rozwój otoczenia handlowo-usługowego, aby zapewnić klientom z regionu dostęp do kompleksowej oferty. Nowoczesny park handlowy spółki PKB Inwest Budowa zasili lokalny rynek łączną powierzchnią 6500 mkw. GLA rozmieszczoną w 3 budynkach. Na terenie inwestycji powstaną także 153 miejsca parkingowe, stanowiące dodatkowe udogodnienie dla zmotoryzowanych klientów.

Jednym z największych atutów naszej inwestycji jest lokalizacja w sąsiedztwie terenów mieszkalnych o dużej gęstości zaludnienia, z dostępem do najbardziej uczęszczanych tras komunikacyjnych oraz doskonała ekspozycja nieruchomości. Jestem przekonany, iż takie połączenie, w zestawieniu z wygodą formatu parku handlowego, pozwoli nam stworzyć komfortowe miejsce codziennych zakupów dla mieszkańców całego regionu, a najemców zachęci do ekspansji. Dzięki temu stanie się również dodatkowym motorem rozwoju lokalnej gospodarki – mówi Jacek Ostwald, komplementariusz PKB Inwest Budowa.

W kompleksie znajdzie się kilkanaście lokali, w których swoją działalność będą prowadzić znane i lubiane marki, reprezentujące segmenty cieszące się największym zainteresowaniem klientów parków handlowych, takie jak spożywczy, wielobranżowy, elektroniki i sprzętu AGD czy drogeryjny.

Idź do oryginalnego materiału