Warszawa, 26.08.2025 (ISBnews) – Ten Square Games (TSG) ocenia, iż zmierza we adekwatnym kierunku do celu, jakim jest odbudowanie pozytywnej dynamiki przychodów, poinformował CEO Andrzej Ilczuk.
“II kwartał to była bardzo konsekwentna realizacja naszego planu strategicznego, który ma cel jakim są, oczywiście, wyższe przychody. Ta transformacja produktowa oparta jest bardzo mocno o dane. […] Zaczynają pokazywać, iż obrany kierunek jest adekwatny” – powiedział Ilczuk podczas wideokonferencji.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 181,09 mln zł w I półroczu wobec 198,12 mln zł rok wcześniej.
CEO TSG wskazał, iż najważniejsze tytuły grupy: “Fishing clash” i “Hunting clash” przechodzą plan transformacji, który ma poprawić ich wskaźniki, co przyczyni się do powrotu do zwiększania wydatków marketingowych i docelowego zwiększenia płatności przez graczy.
Zapowiedział ponadto, iż “Wings of Heroes” weszło w skalowanie od III kwartału ze zwiększonymi wydatkami na marketing.
“Szykujemy wyjście z tą grą na dużo szersze wody – action games, flight sim – to dużo większe segmenty z większą ilością graczy. Liczymy na zwiększone przychody i większe ‘blue oceans’ dla tego produktu” – wskazał CEO TSG.
Ocenił też, iż nowa gra “Trophy Hunter” zaliczyła bardzo dobry debiut. Hard launch gry odbył się w lipcu.
“Gracze szukają realistycznych gier i są zadowoleni z wyglądu naszej gry. Wykorzystujemy tu model hybrydowy, a więc również przychody z reklam, czego nie raportuje Sensor Tower. Jest to produkt z dużym potencjałem. Chcemy tak pracować, by wczesne KPI były jeszcze wyższe, a późniejsze nie odbiegały od wczesnych. Jesteśmy bardzo dobrzy w skalowaniu produktów, roadmapa jest napakowana nowym kontentem, feature’ami. TSG potrafi wypuszczać nowe gry, potrafimy je skalować i marketować. Wszystko to zbliża nas do celu wyższych przychodów” – podsumował Ilczuk.
Grupa Ten Square Games jest producentem gier mobilnych w modelu free-to-play. W portfolio grupy znajdują się m.in. “Fishing Clash” – jeden z najpopularniejszych na świecie symulatorów wędkarstwa 3D, “Hunting Clash” – realistyczny symulator polowania, a także “Airline Commander” – jeden z najbardziej rozpoznawalnych symulator lotów. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.; wchodzi w skład indeksu mWIG40.
(ISBnews)