TU TERAZ – nowa kampania wizerunkowa marki Generali

11 godzin temu

Generali wprowadza w Polsce kampanię TU TERAZ, opartą na globalnej platformie komunikacji HERE NOW, która zadebiutowała we wrześniu. Nowa kampania podkreśla znaczenie chwili obecnej.

– TERAZ – to niewielkie słowo, ale wierzymy, iż jest najważniejsze na świecie. Bo właśnie teraz budujemy naszą przyszłość. – mówi Katarzyna Rakowiecka, odpowiedzialna za komunikację marketingową w Generali. – W świecie pełnym nieprzewidywalności chcemy być obok naszych klientów, słuchać i wspierać ich w tym, co naprawdę ważne. Jesteśmy tu i teraz, bo wierzymy, iż to w tej chwili zaczyna się wszystko, co najistotniejsze – dodaje.

W kampaniach HERE NOW na całym świecie wykorzystywany jest kultowy utwór Fatboy Slim „Right Here Right Now”, który idealnie oddaje ideę tej platformy. W polskiej odsłonie hasło TU TERAZ dodatkowo wzmacnia przekaz, iż przyszłość budujemy w teraźniejszości – poprzez decyzje podejmowane dzisiaj.

TU TERAZ to również wykorzystanie sposobu komunikacji inspirowanego osobowością agenta ubezpieczeniowego – kompetentny, komunikatywny, bliski codziennym sprawom i sytuacjom.

Kampania prowadzona jest online i offline, a jej celem jest pokazanie, iż Generali pozostaje blisko swoich klientów – gotowe wysłuchać, wspierać i działać.

Za produkcję i egzekucję odpowiada zespół WPP. Działaniami reklamowymi zarządza dom mediowy Dentsu.

Idź do oryginalnego materiału