TUI – niedowartościowane imperium turystyki

1 dzień temu

TUI to największa w Europie zintegrowana grupa turystyczna, obejmująca pełny łańcuch wartości – od dystrybucji i transportu lotniczego, przez hotele i kurorty, po rejsy oraz sprzedaż wycieczek opcjonalnych. Dzięki tej pionowej integracji spółka może kontrolować całość doświadczenia klienta i ma wyjątkową elastyczność w kwestii oferowanych ofert.

Obecne otoczenie rynkowe czyni TUI szczególnie interesującym obiektem analizy: z jednej strony mamy silne, długoterminowe trendy wzrostowe w turystyce, z drugiej – niepewność geopolityczną i konieczność transformacji modelu operacyjnego.

Czytaj wszystkie treści BEZ OGRANICZEŃ!


Premium

Dołącz do Strefy Premium DNA.

Już od 69 zł miesięcznie!

Sprawdź wszystkie korzyści

Kliknij tutaj i dołącz do nas.

Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się!

Nazwa użytkownika:
Hasło:
Wykup dostęp
Zapomniałeś/aś hasła?

Do zarobienia,
Szymon Świder

Porcja informacji o rynku prosto na Twoją skrzynkę w każdą niedzielę o 19:00
67
5
Idź do oryginalnego materiału