Twisto rozpoczyna współpracę z Mirjan24 w segmencie home & living

4 dni temu

Choć BNPL kojarzone jest głównie z odzieżą, kosmetykami lub elektroniką, dostęp do elastycznych płatności umożliwia realizację również wielu innych potrzeb, takich jak zakup wyposażenia domu. Właśnie z tego powodu Twisto nawiązało współpracę z Mirjan24 – jednym z liderów polskiego e-commerce w kategorii home and living. Sklep działa na rynku od ponad 30 lat i obsługuje klientów w kilkunastu krajach Europy, oferując szeroki wybór wyposażenia wnętrz.

– Chcemy, aby BNPL stało się standardem nie tylko w tradycyjnych dla siebie branżach, takich jak moda czy uroda, ale także przy większych i droższych zakupach, np. w kategorii wyposażenia wnętrz. Rozwiązaniem, dopasowanym do tego typu zakupów, jest “Twisto Podziel na 3”. To produkt, umożliwiający spłatę w trzech ratach, który zaimplementowaliśmy również w sklepie Mirjan24 – mówi Urszula Kasperska, Head of Sales and Business Development w Twisto.

„Podziel na 3” to produkt finansowy, stanowiący odpowiedź na potrzeby klientów robiących większe i droższe zakupy. Zawierając transakcję, klient płaci jedną trzecią jej wartości, a pozostałą kwotę spłaca w dwóch kolejnych miesiącach.

Partnerstwo budowane na wspólnych wartościach

Bezpośrednia integracja sklepu e-commerce z Twisto, obejmująca zarówno klasyczny BNPL, jak i „Podziel na 3”, jest odpowiedzią na potrzeby klientów Mirjan24 związane z elastycznością, wygodą i możliwością lepszego dopasowania sposobu płatności do swoich zakupów.

– Zapewnienie naszym klientom elastyczności przy wyborze wyposażenia do swoich domów to jeden z naszych priorytetów. Aby lepiej odpowiedzieć na ich oczekiwania, zapewniamy im nie tylko szeroki asortyment, ale także możliwość skorzystania z różnych opcji płatności. Integracja z Twisto to elastyczne i intuicyjne rozwiązanie bez dodatkowych kroków czy rejestracji. Jesteśmy przekonani, iż kooperacja pozytywnie wpłynie na doświadczenie zakupowe naszych klientów, a nam pomoże w realizacji celów biznesowych – mówi Tomasz Wabnic, Kierownik Działu IT ds. Sprzedaży w Mirjan24.

Udostępnienie nowoczesnych usług BNPL konsumentom na rynku home & living jest również odpowiedzią na wzrost w tym sektorze: według raportu PMR Market Experts, w 2024 r. jego wartość wzrosła o niemal 3%, odbijając po okresie wyhamowania w roku poprzednim.

Przeniesienie BNPL i “Podziel na 3” do kolejnych branży

Strategia Twisto na polskim rynku zakłada obecność w wielu segmentach e-commerce – nie tylko tam, gdzie płatności BNPL już są powszechne, ale również w tych, które dopiero odkrywają ten potencjał. kooperacja z Mirjan24 oraz wcześniejsze wdrożenie płatności odroczonych w sklepach stacjonarnych sieci biżuteryjnej Briju to kolejne znaczące kroki w budowaniu szerokiej sieci partnerów, dzięki której klienci mogą korzystać z elastycznych form płatności także przy większych i zaplanowanych zakupach.

Źródło: Twisto

Idź do oryginalnego materiału