Twoje maile otwiera więcej ludzi niż drzwi na Black Friday? Idealnie! To właśnie Ciebie szukamy!

marekkondrat.pl 15 godzin temu

Jesteśmy firmą, która kocha dobre wino, jeszcze lepszy content i e-maile, które ludzie naprawdę chcą otwierać. Mamy wszystko: bazę subskrybentów, świetny produkt i dużo pomysłów. Teraz szukamy kogoś, kto potrafi te pomysły ubrać w słowa, piksele i rozumie skąd się bierze siła przyciągania na rynku email marketingu.

Szukamy mistrza mailowych zaklęć!

(oficjalnie: specjalisty ds. marketingu)

Lokalizacja: Warszawa / zdalnie

Rodzaj współpracy: Umowa o pracę lub B2B – Ty wybierasz

Start: Jak najszybciej, ale zdążysz jeszcze zaparzyć kawę

Jesteśmy firmą, która kocha dobre wino, jeszcze lepszy content i e-maile, które ludzie naprawdę chcą otwierać. Mamy wszystko: bazę subskrybentów, świetny produkt i dużo pomysłów. Teraz szukamy kogoś, kto potrafi te pomysły ubrać w słowa, piksele i rozumie skąd się bierze siła przyciągania na rynku email marketingu.

Kogo szukamy?

Kogoś, kto:

✅ wie, iż „mailing” to nie tylko słowo z lat 2000,

✅ zna różnicę między CTR a CR i nie boi się ich optymalizować,

✅ potrafi pisać maile, które nie lądują w spamie,

✅ zna biegle narzędzie: Sales Manago

✅ zna inne narzędzia marketingowe, np. Get Response

✅ ma oko do szczegółów, ale nie przegapi deadline’u

✅ Wie, jak skutecznie zarządzać i optymalizować bazę danych

Co będziesz robić (poza codziennym sprawdzaniem open rate’u)?

  • Tworzyć kampanie mailingowe od A do ZZZzz (ale nie usypiające!)
  • Testować, analizować, optymalizować (tak, A/B testy to Twój drugi język)
  • Wymyślać automatyzacje, które działają, nawet, gdy Ty śpisz
  • Pisać copy, które sprawi, iż ludzie klikną z przyjemnością

Co oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczne godziny pracy i pracę zdalną
  • Dostęp do dobrego contentu, fajnego zespołu i kopalni wiedzy o winiarskim świecie
  • Rozwój, szkolenia, degustacje, integracje – nudy nie będzie!

Brzmi jak Ty?

Wyślij nam swoje CV (i jeżeli masz – przykłady kampanii lub tekstów), a w tytule maila napisz, jaki byłby tytuł Twojej idealnej kampanii newsletterowej o tematyce wina.

Czekamy z otwartą skrzynką: [email protected]

Idź do oryginalnego materiału