„Twoje potrzeby na pierwszym planie” – najnowsza kampania PKO Banku Polskiego

media.pkobp.pl 1 tydzień temu
10/08/24

„Twoje potrzeby na pierwszym planie” – najnowsza kampania PKO Banku Polskiego


  • 7 października wystartowała kolejna odsłona kampanii wizerunkowej PKO Banku Polskiego pod hasłem „Twoje potrzeby na pierwszym planie”.
  • Spot reklamowy podkreśla zalety Autooszczędzania – funkcji, którą cenią młodzi klienci.
  • Akcja spotów, podobnie jak w ostatniej kampanii, toczy się na koncercie Dawida Kwiatkowskiego.

„Twoje potrzeby na pierwszym planie” to hasło reklamowe PKO Banku Polskiego. W kolejnej tegorocznej kampanii będzie nim promował usługi dodatkowe, z których mogą korzystać klienci, m.in. Autooszczędzanie. Kampanie podkreślają dopasowanie bankowych usług i narzędzi do codziennych, życiowych potrzeb klientów. Akcja spotów, podobnie jak ostatnio, toczy się na koncercie Dawida Kwiatkowskiego. Kampanii reklamowej towarzyszy promocja, w ramach której za otwarcie konta w PKO Banku Polskim można otrzymać do 500 zł zwrotu na rachunek. Kampania potrwa do 17 listopada.

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz kina w całej Polsce. W głównym, 30-sekundowym spocie promowana jest funkcja Autooszczędzania - jedna z usług dodatkowych cenionych wśród klientów. Oszczędzać można na 3 sposoby, określając w aplikacji mobilnej IKO lub serwisie transakcyjnym iPKO:

- stałą kwotę od każdej transakcji,

- procent od każdej transakcji,

- zaokrąglenie do pełnej kwoty (od 1 do 99 gr), np. klient płaci w sklepie 9,10 zł, bank zaokrągla transakcję do 10 zł - na wskazane konto trafi 90 gr.

Zaoszczędzone w ten sposób małe kwoty zasilają wybrane przez klienta konto.

Więcej informacji: https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/konta/autooszczedzanie/?srsltid=AfmBOorawhELUczEboHZhlNsE1RKXOhJMYgFE2XHxC7c1TdJaoCVL_qb

Kampanii reklamowej towarzyszy promocja, która potrwa do końca grudnia. W jej ramach młodzi klienci do 18. roku życia, którzy otworzą Konto Dziecka lub Konto dla Młodych, mogą dostać 25 zł zwrotu na rachunek w każdym miesiącu przez 10 miesięcy. Łącznie można otrzymać choćby 250 zł. Z kolei klienci pełnoletni, którzy otworzą konto w PKO Banku Polskim mogą otrzymać choćby do 500 zł zwrotu na konto przy spełnieniu określonych warunków. Warunki promocji znajdują się w regulaminach promocji na stronie banku w zakładce Promocje.

Kampania będzie realizowana we współpracy z agencją kreatywną Cheil.

Bank stale rozszerza swoje usługi i narzędzia do codziennych potrzeb i oczekiwań klientów. dzięki aplikacji mobilnej IKO i serwisu transakcyjnego iPKO można wykonać zdecydowaną większość czynności bankowych, jak przelew, wniosek o pożyczkę, otwarcie rachunku lub lokaty. Tymi kanałami klient może również załatwić wiele codziennych spraw, jak np. doładować telefon, czy kupić kartę podarunkową lub różne rodzaje ubezpieczenia.

W aplikacji IKO w kilku prostych krokach klient kupi bilet komunikacji miejskiej, zapłaci za parking czy przejazd autostradą. Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego jest najpopularniejszą aplikacją bankową w Polsce, ma ponad 100 funkcji. Użytkownicy mają też możliwość m.in.: przelewu split payment, korzystania z trybu ciemnego, z BLIKA zbliżeniowego oraz z usługi z zakresu płatności odroczonych „PKO Płacę później”. dzięki serwisu transakcyjnego można złożyć wniosek o świadczenie 300+ lub 800+, czy zamówić raport BIK.

***

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wzrosła na koniec pierwszego półrocza 2024 r. do 507 mld zł. Zysk netto Grupy PKO Banku Polskiego wyniósł 4,4 mld zł. Liczba klientów przekroczyła 12 milionów. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów 8,1 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.
Idź do oryginalnego materiału