Świat influencerów kojarzy się z dużymi pieniędzmi. Jednak czy twórcy internetowi wiedzą, co to ciężka praca? Sprawdził to Tyson Fury wraz z aplikacją inwestycyjną XTB podczas wydarzenia, jakiego jeszcze nie było – “XTB. Where your money works – with Tyson Fury”. Legenda boksu przetestowała 21 influencerów z całego świata, w tym takie polskie gwiazdy jak Adam “AJ” Josef, Tomasz “Gimper” Działowy oraz Mariusz Pudzianowski.
Tyson Fury i kooperacja z XTB
Król boksu nawiązał współpracę z największym polskim brokerem pod koniec ubiegłego roku, o czym informowaliśmy tutaj. Wspomniane wydarzenie jest kontynuacją tej kooperacji i napewno nie będzie ostatnim. Ciężka praca, duże pieniądze, odpowiedzialność i influencerzy – to słowa, które rzadko występują razem. Gwiazdy ze świata internetu nie kojarzą się z trudem codziennej pracy. Częściej utożsamiani są z lekkim stylem życia, przyjemnością i ogromnymi kwotami, które regularnie wpływają na ich konta. Czy tak jest w rzeczywistości? XTB, polska aplikacja inwestycyjna, wraz z Tysonem Furym postanowili sprawdzić 20 czołowych influencerów z całego świata, których łączne zasięgi przekraczają 60 milionów obserwujących – zarówno pod kątem sprawności fizycznej, jak i poziomu wiedzy na temat inwestowania.
– Wielu ludzi, słysząc o mnie, widzi tylko króla wagi ciężkiej z milionami na koncie. Jednak droga do sukcesu wiodła przez tysiące godzin na sali treningowej, zdobywanie doświadczenia i naukę kontroli nad własnymi emocjami. To zresztą przepis na sukces nie tylko w boksie, ale i w całym życiu – mówił Tyson Fury, legenda boksu zawodowego. – Dlatego dziś razem z XTB sprawdzaliśmy, czy dzisiejsze gwiazdy internetu rzeczywiście są gotowe na wyzwania i sukces – dodał.
Podczas wydarzenia “XTB. Where your money works – with Tyson Fury” jeden z najwybitniejszych pięściarzy w historii przygotował zestaw pięciu wyzwań, które sprawdziły możliwości 20 topowych influencerów z całego świata – od refleksu, przez strategiczne myślenie, po odporność psychiczną. Brytyjczyk pokazał im, jak ciężko trzeba pracować na pieniądze.
– Nie ma wątpliwości, iż Tyson Fury to najlepszy przykład połączenia zarabiania pieniędzy z ciężką pracą. Dlatego chcąc sprawdzić umiejętności i cechy charakteru topowych twórców internetowych, postawiliśmy właśnie na niego – mówił Szymon Szymański, Chief Growth Officer w XTB.
W wydarzeniu “XTB. Where your money works – with Tyson Fury” wzięli udział influencerzy z całego świata – od Ameryki Południowej, przez Europę, po Bliski Wschód. Polskę reprezentowali Adam “AJ” Josef, Tomasz “Gimper” Działowy oraz Mariusz Pudzianowski. Pełny materiał filmowy z wydarzenia zostanie zaprezentowany w mediach społecznościowych XTB. Produkcja została zrealizowana w Warszawie, a za jej realizację odpowiada agencja marketingowa Dobro.