Udany kwartał dla VRG. Grupa szykuje się na gorącą końcówkę roku
Zdjęcie: Vistula (fot. mat. pras.)
W trzecim kwartale 2025 roku VRG odnotowała wyraźną poprawę wyników, szczególnie w segmencie odzieżowym. Jednocześnie segment jubilerski utrzymał stabilny wzrost, wzmacniając łączną pozycję Grupy. Po dziewięciu miesiącach przychody przekroczyły miliard złotych, co pokazuje skalę zmian operacyjnych.

2 dni temu



![[ANALIZA] Cushman & Wakefield: polski rynek zdominowany przez najemców z mass marketu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/centrum-handlowe.jpg)


![Zielona rewolucja w polskim e-commerce. Czy konsument jest gotów dopłacić za zrównoważony rozwój? [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/10/ecommerce-e-handel-zakupy-omnichannel-adobestock.jpeg)

