Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej (ceny bieżące) wyniósł 8,8% w kwietniu br., podał Główny Urząd Statystyczny (GUS).
„W kwietniu 2025 r. wartość sprzedaży detalicznej przez internet w cenach bieżących była o 7,1% wyższa niż przed rokiem, a udział sprzedaży przez internet w sprzedaży 'ogółem’ był taki sam i wyniósł 8,8%. Spośród prezentowanych grup o znaczącym udziale sprzedaży przez internet wzrost udziału obserwowano w przedsiębiorstwach z grup 'tekstylia, odzież, obuwie’ (z 23,1% przed rokiem do 25,4%) oraz 'meble, rtv, agd’ (odpowiednio z 16,3% do 17,3%). Natomiast spadek udziału wykazały jednostki z grupy 'prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach’ (z 22,4% do 19,5%)” – czytamy w komunikacie.
Źródło: ISBnews