Udział e-handlu w sprzedaży detalicznej wzrósł r/r do 9% w lutym

1 dzień temu

Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej (ceny bieżące) wzrósł do 9% w lutym br. z 8,6% przed rokiem, podał Główny Urząd Statystyczny (GUS).

„W lutym 2025 r. wartość sprzedaży detalicznej przez internet w cenach bieżących była o 5,2% wyższa niż przed rokiem. Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży 'ogółem’ zwiększył się z 8,6% do 9%. Spośród prezentowanych grup o znacznym udziale sprzedaży przez internet wzrost udziału raportowały przedsiębiorstwa z grupy 'tekstylia, odzież, obuwie’ (z 24,8% przed rokiem do 28,0%), natomiast spadek udziału wykazały jednostki z grupy 'prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach’ (odpowiednio z 24,2% do 19,7%). Niewielki spadek udziału zaobserwowano również w grupie 'meble, rtv, agd’ (z 19% do 18,8%)” – czytamy w komunikacie.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału