Vela — wirtualna asystentka dla klientów VeloBanku. Nowa funkcja

zgarnijpremie.pl 1 miesiąc temu

Aplikacja mobilna VeloBanku wzbogaciła się o nową funkcję. To Vela — wirtualna asystentka oparta na sztucznej inteligencji.

Technologia wspomaga rozwój VeloBanku

VeloBank od początku swojej działalności uczynił innowacje technologiczne jednym z motorów, który napędza jego rozwój. By uczynić bankowanie łatwiejszym dla swoich klientów, instytucja wprowadza w nie rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Pierwszym z nich był chatbot, który wspierał doradców obsługujących klientów zainteresowanych programem „Bezpieczny kredyt 2%”. Rozwinięciem tej formuły jest Vela — wirtualna asystentka w aplikacji mobilnej.

Vela — nowość w aplikacji mobilnej VeloBanku

To narzędzie, które jest dostępne w bankowej aplikacji mobilnej przez 24 godziny na dobę. Dzięki intuicyjnej obsłudze ułatwi klientom zarządzanie finansami. Może to zrobić, odpowiadając na pytania dotyczące ich produktów, salda konta, historii transakcji czy terminów spłat rat. Możliwa jest także jej pomoc w wygenerowaniu kodu BLIK, czy zmianie limitów transakcji na karcie.

Z Velą można się komunikować zarówno tekstowo, jak i z wykorzystaniem mowy. Wirtualna asystentka będzie rozwijać się wraz z ofertą banku. Dzięki temu funkcjonalności będą dostosowane do zmieniających się potrzeb klientów. Asystentka jest stopniowo udostępniana kolejnym grupom klientów.

„Wprowadzenie Veli to kolejny krok w stronę budowania nowoczesnej, intuicyjnej obsługi klienta fintechowego banku. Vela pracuje całą dobę, co oznacza, iż klient może uzyskać dostęp do niezbędnych funkcji w dowolnym momencie, bez kontaktu z konsultantem. To poprawia komfort codziennego bankowania i buduje silniejsze relacje z klientami. Wprowadzenie wirtualnej asystentki wykorzystującej AI i stale uczącej się, podkreśla charakter technologicznego DNA naszej marki. Zdecydowaliśmy się na etapowe udostępnianie Veli dla kolejnych grup klientów, dzięki czemu po pełnym wdrożeniu, będzie wiedziała, jak najlepiej i najpełniej odpowiadać na pytania naszych klientów. Regularnie wdrażamy nowe rozwiązania oparte o AI, które realnie wpływają na komfort użytkowników” – podkreśla Marek Grodkiewicz, Dyrektor Zarządzający Obszaru Transformacji Kanałów Cyfrowych w VeloBanku.

5 marca 2025 Wiadomości
Karta kredytowa i cele jej posiadania. Wśród młodych dominują dwie funkcje
5 marca 2025 Wiadomości
Certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny. Credit Agricole chwali się wynikami
Czytaj więcej
23 października 2023 Lokaty i konta oszczędnościowe – poradniki
Konta oszczędnościowe bez konta osobistego.
15 maja 2023 Finanse codzienne – poradniki
Jaki tytuł przelewu wpisać, by uniknąć problemów i nieporozumień?
15 maja 2017 Zakończone
Jak wybrać najlepszą pożyczkę?
5 stycznia 2023 Konta firmowe – poradniki
Wspólne konto firmowe – gdzie założyć i jak działa?

TAG:

VeloBank
Idź do oryginalnego materiału