Rozkochać bankowych klientów w czytelnictwie. To cel, który przyświeca współpracy, jaką rozpoczynają VeloBank i Empik.

Wspierać pasje klientów
Badanie Biblioteki Narodowej pokazuje, ze choćby 35% użytkowników e-booków czyta je za pośrednictwem platform streamingowych. Wśród nich znajdują się również klienci VeloBanku. Z tego powodu VeloBank i Empik rozpoczynają współpracę, połączeni wspólnym celem. Ma ona pomóc rozwijać pasję klientów banku i rozkochać ich w czytelnictwie.
„Nieustająco naszym celem jest docieranie z treściami kulturalnymi do kolejnych osób. Bardzo cieszymy się, iż klienci VeloBanku będą mogli zapoznać się z naszą biblioteką, w której można znaleźć ponad 200 tysięcy audiobooków, ebooków i podcastów. Liczymy, iż oni także zakochają się w literaturze” – wskazuje Ewa Długołęcka, Partnership Manager w Empik Go (grupa Empik).
VeloBank i Empik — szczegóły współpracy
W ramach kampanii użytkownicy aplikacji Empik Go przez 4 tygodnie będą mogli wybrać tytuły polecane przez VeloBank. To jednak nie wszystko. Oprócz specjalnej półki pozycji dla wszystkich użytkowników platformy zyskają również klienci banku. Będą mogli oni przez 30 dni korzystać z oferty Empik Go Standard bez ponoszenia opłat. Oferta dotyczy klientów, którzy mają w banku wyrażone zgody marketingowe, posiadają aktywną bankowość mobilną i włączone powiadomienia PUSH.
Bank będzie widoczny także w ramach działań display w aplikacji, na stronie Empik.com oraz w ramach aktywności w social media. Kampania obejmie również salony stacjonarne Empik. Szacunkowo 7 mln klientów popularnej sieci księgarni zetknie się z marką VeloBanku dzięki kreacjom wyświetlanym na ekranach.
Za zakup mediów wykorzystywanych w kampanii odpowiada dom mediowy Initiative Poland.

cyber_Folks kupuje akcje Shoper. Bank Pekao współfinansuje transakcję

Najnowsze dane o inflacji. Poziom wyższy niż prognozy
Czytaj więcej

Nowa odsłona zgarnijpremie.pl!

Jak zamknąć konto w VeloBanku?

Co to jest rachunek ROR i do czego służy?
