VeloBank udostępnił zdalny wniosek kredytowy dla klientów firmowych. Nowe rozwiązanie jest skierowane do przedsiębiorców rozliczających się na pełnej księgowości. Rozwiązanie wykorzystuje dwa narzędzia: Portal Klienta oraz system operacyjny VeloFlowee.
Na portalu odbywa się pierwsze spotkanie z doradcą, a potem klient może samodzielnie złożyć elektroniczny wniosek kredytowy wraz z wymaganymi dokumentami oraz pobrać potrzebne druki bankowe. Portal umożliwia również stały kontakt z doradcą przez cały okres procesowania wniosku.
Dzięki systemowi VeloFlowee wniosek kredytowy procesowany jest zdalnie aż do uruchomienia finansowania. Rozwiązanie umożliwia wirtualną komunikację z doradcą na każdym etapie.
– To kolejna sprawa, którą można załatwić całkowicie zdalnie. Mimo iż rozwiązanie wydaje się w dzisiejszych czasach oczywiste, to VeloBank stawia na rozwój technologii opartej na interfejsie doradca-klient – mówi Tomasz Otto, dyrektor zarządzający obszaru mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. – VeloBank po raz kolejny pokazuje, na czym polega xTremeAgile. Inni się przymierzają, my wprowadzamy.
Z rozwiązania mogą skorzystać firmy, w tym osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, spółki cywilne, jawne, partnerskie, komandytowe, komandytowo-akcyjne, z ograniczoną odpowiedzialnością oraz akcyjne i proste spółki akcyjne.
Przez VeloFlowee można wnioskować o kredyt w rachunku bieżącym, kredyt obrotowy odnawialny i nieodnawialny, kredyt inwestycyjny, kredyt ekologiczny, pożyczkę/kredyt gospodarczy, kredyt stok, linię wielocelową oraz limit transakcyjny.
Rozwiązanie VeloFlowee zostało opracowane we współpracy z Finture.
Udzielenie i wysokość finansowania zależą od wyniku badania oceny zdolności kredytowej.
Źródło: VeloBank