Vercom chce dać „ekstra wartość” w ramach synergii z Shoperem, ale zanim to w pełni nastąpi, chce do IV kw. br. zintegrować podstawowe usługi, poinformował CEO Krzysztof Szyszka.
„Będziemy pokazywać te synergie, żeby zyskiwać wolumen, a dla Shopera kolejne przewagi konkurencyjne” – powiedział Szyszka podczas konferencji prasowej.
„Równolegle będziemy prowadzić integrację na innych, 'prostszych’ w cudzysłowie, poziomach; usług, nad którymi rozpoczęliśmy już prace.
Chcielibyśmy 'basicowy’ zestaw wdrożyć przed IV kwartałem albo na początku IV kwartału, żeby skorzystać z tego okresu największego ruchu w e-commerce, z którym wtedy mamy do czynienia” – wyjaśnił prezes.
Vercom i Shoper należą do Grupy cyber_Folks.
Vercom tworzy globalne platformy komunikacyjne w chmurze (Communication Platform-as-a-Service – CPaaS), które umożliwiają firmom docieranie do klientów poprzez scentralizowaną platformę. w tej chwili z usług Grupy Vercom korzystają takie podmioty, jak Allegro, OLX.pl, Answear.com, Rossmann, Żabka, mBank, IKEA. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2021 r.; wchodzi w skład indeksu sWIG80.
Źródło: ISBnews