Victoria’s Secret stawia na Polskę

12 godzin temu

Na początku września br. Victoria’s Secret otworzyła nowy sklep we Wrocławiu, który jest piątą lokalizacją tej amerykańskiej marki w Polsce. Jak dowiedziała się redakcja Omnichannelnews.pl, Victoria’s Secret planuje kolejne otwarcia w naszym kraju, choć jej plany rozwoju są stosunkowo ograniczone.

– Koncentrujemy się na lokalizacjach w galeriach premium w największych miastach. Planujemy nowe salony nie tylko w Polsce, ale również w innych krajach Europy Środkowowschodniej, w których posiadamy prawa franczyzowe – podkreślają przedstawiciele Victoria’s Secret.

Victoria’s Secret & Co. to marka specjalizująca się w inspirowanych modą nowoczesnych kolekcjach bielizny, w tym kultowych biustonoszach, majtkach, piżamach, odzieży sportowej i strojach kąpielowych, a także perfumach oraz produktach do pielęgnacji ciała. Na całym świecie marka jest obecna w około 1 350 sklepach w 70 krajach.

Otwarcie Victoria’s Secret we Wrocławiu

Nowy salon we Wrocławiu

5 września 2025 roku, amerykańska marka Victoria’s Secret zadebiutowała we Wrocławiu. Zlokalizowany w centrum handlowym Wroclavia – sąsiadującej z Dworcem Głównym – sklep oferuje innowacyjnie zaprojektowany koncept oraz intuicyjną nawigację, dzięki którym klienci mogą cieszyć się sprawnymi i przyjemnymi zakupami. Sklep Victoria’s Secret zajmuje 460 m kw. i jest to powierzchnia zbliżona do innych sklepów poza stolicą. Sklepy mieszące się w Warszawie (w Westfield Arkadia i Złote Tarasy) są znacząco większe.

Nowy sklep marki cieszy się ogromnym zainteresowaniem już od chwili otwarcia. Klienci doceniają szeroki wybór produktów – od kultowych kolekcji bielizny po kosmetyki i perfumy. Wprowadzenie tej placówki wzmacnia obecność marki Victoria’s Secret na polskim rynku i pozwala lepiej odpowiadać na oczekiwania klientów.

Idź do oryginalnego materiału