W Action powariowali. Hit na Mikołajki kupisz za grosze, klienci będą zachwyceni
Zdjęcie: Action
Sieć Action konsekwentnie utrzymuje wizerunek dyskontu, w którym cena gra pierwsze skrzypce. Asortyment ugina się od produktów związanych z Bożym Narodzeniem, ale to w sekcji beauty i drobnych upominków można znaleźć prawdziwe perełki w niemal symbolicznych cenach, co jest świetną wiadomością w kontekście zbliżających się Mikołajek.

2 godzin temu
![Anna Brzozowska, Greenman Poland: Centra handlowe stają się hubami społecznymi [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/11/csr-dzialania-greenman-poland1.jpg)



![[ANALIZA] Cushman & Wakefield: polski rynek zdominowany przez najemców z mass marketu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/centrum-handlowe.jpg)


![Zielona rewolucja w polskim e-commerce. Czy konsument jest gotów dopłacić za zrównoważony rozwój? [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/10/ecommerce-e-handel-zakupy-omnichannel-adobestock.jpeg)