W FACTORY Kraków ruszył pierwszy outlet GAP w tym mieście

5 godzin temu

W zarządzanym przez NEINVER FACTORY Kraków otwarty został salon outletowy GAP. Amerykańska Ikona mody wzbogaciła globalne portfolio marek premium w tym krakowskim centrum.

Salon outletowy GAP w FACTORY Kraków zajął powierzchnię blisko 330 m.kw. To kompleksowa oferta mody na co dzień dla kobiet i mężczyzn. W nowo otwartym salonie outletowym klienci znajdą również kolekcje dla dzieci i młodzieży (babyGap, GapKids i GapTeen). Oferta GAP w FACTORY Kraków jest dostępna w stale obniżonych cenach od 30 proc. do choćby 70 proc. od cen regularnych.

Polska jest dla nas bardzo ważnym rynkiem, a miasto o dużej liczbie mieszkańców, silnym ruchu turystycznym i dużym zainteresowaniu markami modowymi, takie jak Kraków, jest jednym z priorytetów na polskim rynku. FACTORY Kraków to jedno z najważniejszych centrów outletowych w Polsce, dlatego chcieliśmy być tam obecni. Ten krok pozwala nam przybliżyć markę GAP szerszemu gronu klientów, a jednocześnie oferować nasze produkty w jeszcze bardziej atrakcyjnych cenach – mówi Roman Puchała, Retail Development Manager GAP w Polsce.

GAP kontynuuje ekspansję marek premium w FACTORY Kraków

– Wejście GAP potwierdza silną pozycję FACTORY Kraków na rynku, odzwierciedlając zaufanie, jakim wiodące, międzynarodowe marki darzą nasze centrum — mówi Andrea Aburra, Head of Leasing NEINVER w Polsce i Włoszech.Niedawne partnerstwa z takimi markami jak Baldinini i Max Mara Fashion Group dowodzą atrakcyjności FACTORY Kraków jako strategicznej lokalizacji dla partnerów handlowych premium i globalnych, którzy chcą się rozwijać w polskim sektorze outletowym. Dzięki rosnącemu portfolio renomowanych marek, w tym Karl Lagerfeld, Hugo Boss, Lacoste, Nike, Levi’s, Lee Wrangler, Crocs, Timberland i wielu innych, centrum kontynuuje wzmacnianie oferty handlowej i przyciąga silnych, międzynarodowych partnerów – dodaje.

Dzięki nowym otwarciom, w ostatnich miesiącach przybyło 700 mkw. nowej powierzchni handlowej segmentu premium. Salon outletowy GAP istotnie wzmacnia również silnie reprezentowaną w krakowskim outlecie linię sklepów z propozycją ubrań dżinsowych, jak Levi’s, Wrangler, Lee, Peppe Jeans, Big Star, Cross Jeans, czy Lee Cooper.

Obecnie 60 proc. oferty centrum stanowią globalni, międzynarodowi gracze, obok wiodących polskich i międzynarodowych marek. Utrzymując solidny poziom najmu sięgający 96 proc., centrum przyciąga miliony gości rocznie, zarówno z lokalnych społeczności, jak i turystów.

Strategiczna lokalizacja napędza ciągły wzrost

Położone zaledwie kilkanaście minut od centrum Krakowa i dobrze skomunikowane z regionalną siecią dróg i autostradą, FACTORY Kraków obejmuje swoim zasięgiem szeroki obszar południowej Polski i sąsiednich regionów. Bliskość lotniska w Krakowie i głównych szlaków turystycznych dodatkowo zwiększa jego dostępność.

Wysoką wartość obiektu dopełnia połączenie FACTORY Kraków z parkiem handlowym Futura, zapewniając dostępność najpopularniejszego w Polsce operatora spożywczego, strefy restauracyjnej z ofertą kuchni świata oraz szerokiego wachlarza usług.

Idź do oryginalnego materiału