Choć Polacy zawsze chętnie korzystali z promocji, nigdy wcześniej nie odgrywały one tak istotnej roli jak w tej chwili – wynika z przygotowanego przez sieć Kaufland raportu „Jak kupują Polacy”. Inflacja przyczyniła się też do tego, iż 60 proc. konsumentów chce oszczędzać na jedzeniu. Według autorów raportu inflacja spowodowała, iż polscy konsumenci coraz chętniej korzystają z promocji....
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- W pogoni za rabatem
Powiązane
ROP. Nowe obowiązki przedsiębiorców
3 godzin temu
Studencki boom na mieszkaniowym rynku najmu
3 godzin temu
Najważniejsze dane gospodarcze z Chin – maj 2025
3 godzin temu
Polecane
S’Hertogenbosch. Niesamowity powrót Elise Mertens
2 godzin temu
Faworyci zawiedli. Sensacyjny finał w Den Bosch
4 godzin temu
Emma Raducanu o nawracającej kontuzji
5 godzin temu
Londyn. Faworytki nie dały rady
5 godzin temu