Choć Polacy zawsze chętnie korzystali z promocji, nigdy wcześniej nie odgrywały one tak istotnej roli jak w tej chwili – wynika z przygotowanego przez sieć Kaufland raportu „Jak kupują Polacy”. Inflacja przyczyniła się też do tego, iż 60 proc. konsumentów chce oszczędzać na jedzeniu. Według autorów raportu inflacja spowodowała, iż polscy konsumenci coraz chętniej korzystają z promocji....
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- W pogoni za rabatem
Powiązane
Wicepremier chce zmian w 800 plus. "Tylko dla pracujących"
1 godzina temu
Koniec z nieczytelnymi rachunkami. Sejm zdecydował
1 godzina temu
Polisa OC. Nie masz, będzie kara
2 godzin temu
Polecane
Rynek pracy otwiera się na staże dla osób 50 plus
59 minut temu
Liberec. Filip Pieczonka w finale kwalifikacji
1 godzina temu
Thriller w meczu Radwańskiej. Deszcz zmienił wszystko
2 godzin temu
Waszyngton. Finał nie dla Bena Sheltona
3 godzin temu