Choć Polacy zawsze chętnie korzystali z promocji, nigdy wcześniej nie odgrywały one tak istotnej roli jak w tej chwili – wynika z przygotowanego przez sieć Kaufland raportu „Jak kupują Polacy”. Inflacja przyczyniła się też do tego, iż 60 proc. konsumentów chce oszczędzać na jedzeniu. Według autorów raportu inflacja spowodowała, iż polscy konsumenci coraz chętniej korzystają z promocji....
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- W pogoni za rabatem
Powiązane
Innowacje pełnią kluczową rolę w odpowiedzialnym biznesie
1 godzina temu
Nowa moneta 5 zł od czwartku w obiegu. Oto jak wygląda
2 godzin temu
Polecane
Dzień sensacji w Hamburgu. Faworyci zawiedli na całej linii
1 godzina temu
Jest o niej głośno na świecie. Pokonała 11 mężczyzn
3 godzin temu