W Rossmannie powariowali. Klienci popędzą do kas po ogrom gratisów. "Zobaczcie, ile tych rzeczy"
Zdjęcie: Rossmann
Charakterystyczne logo drogerii Rossmann na stałe wpisało się w krajobraz polskich miast i miasteczek, stając się dla wielu pierwszym wyborem przy zakupie kosmetyków i chemii gospodarczej. Fenomen tej sieci to temat rzeka, ale sprowadza się do kilku kluczowych elementów. To właśnie one sprawiają, iż każda nowa, duża akcja promocyjna wywołuje niemal narodowe poruszenie i szturm na kasy. Sieć doskonale zdaje sobie sprawę z siły swojej marki i potrafi ją wykorzystać, by przyciągnąć do siebie lojalnych klientów.

3 dni temu




![[ANALIZA] CBRE: nowe oblicze ulic handlowych – więcej gastronomii i miejsc spotkań](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/ulica-handlowa.jpg)
![Wzrost cen w sklepach zwalnia, ale wciąż wyprzedza inflację ogólną [ANALIZA]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2023/09/paragony-zakupy-ceny-pexels.jpg)


