Warszawa: PKP Intercity oddało do użytku Centrum Obsługi Klienta na Dworcu Centralnym

1 rok temu

Zakończyła się modernizacja warszawskiego COK narodowego przewoźnika zlokalizowanego na terenie Dworca Centralnego. Dzięki inwestycji za ok. ponad 2,6 mln zł obsługa pasażerów będzie przebiegała sprawniej. Poprawi się także komfort podróżnych.

W ramach inwestycji PKP Intercity kompleksowo przebudowano pomieszczenia Centrum Obsługi Klienta. Zakres prac obejmował m.in. gruntowną wymianę: wyposażenia wnętrz, klimatyzacji, instalacji wentylacyjnej, centralnego ogrzewania, teleinformatycznej, elektrycznej, a także systemów bezpieczeństwa.

Nowe Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity na Dworcu Centralnym już czeka na pasażerów! Zobaczcie jak wyglądały prace remontowe i finalny efekt pic.twitter.com/R827qZfH61

— PKP Intercity (@PKPIntercityPDP) July 3, 2023

„Przebudowa Centrum Obsługi Klienta to ważna inwestycja podnosząca komfort naszych pasażerów, którzy teraz będą obsługiwani na jeszcze wyższym poziomie. Rozwój infrastruktury na wszystkich etapach podróży to jeden z filarów naszej strategii. Dzięki temu klienci coraz chętniej korzystają z kolei” – podkreślił Krzysztof Świerczek, członek zarządu PKP Intercity.

W wyniku modernizacji warszawskiego obiektu wzrośnie standard obsługi klientów oraz poprawią się warunki pracowników COK.

Za wykonanie inwestycji PKP Intercity odpowiedzialna była firma TB.INVEST Tomasz Brzeziński, a dokumentację projektową przygotowało przedsiębiorstwo Z.P.I. Kontrapunkt V-Projekt z Krakowa. Realizacja przedsięwzięcia przebiegała pod nadzorem Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

„Sukcesywnie rozwijamy infrastrukturę dworcową, aby coraz bardziej poprawiać jakość i szybkość obsługi pasażerów. Centrum Obsługi Klienta w nowej odsłonie to miejsce, które pozwala na zapewnienie wysokiego standardu obsługi podróżnych. Jako Grupie PKP zależy nam na tym, aby zapewnić pasażerom oczekiwaną przez nich jakość na każdym etapie podróży, od planowania, poprzez przyjście lub dojazd na dworzec, wejście do pociągu i przejazd do miejsca docelowego. Właśnie tak postrzegamy nowoczesną kolej” – powiedział Rafał Zgorzelski, członek zarządu PKP S.A.

O Centrum Obsługi Klienta zlokalizowanym na warszawskim Dworcu Centralnym

COK PKP Intercity w Warszawie jest jedną z pięciu obiektów tego typu w Polsce. Pozostałe z nich znajdują się na terenie dworców we Wrocławiu, Krakowie oraz Katowicach, a także obok dworca Warszawa Zachodnia – w budynku West Station. Aktualnie trwa realizacja podobnej inwestycji w Gdańsku. Warto wiedzieć, iż w Centrach Obsługi Klienta podróżni mogą kupić bilety, uzyskać informacje dotyczące oferty PKP Intercity czy też powiadomić o potrzebie zapewnienia asysty osobie niepełnosprawnej.

Więcej informacji o PKP Intercity można znaleźć:

  • NEWAG: Umowa z PKP Intercity rozszerzona
  • PKP Intercity ogłasza przetarg na modernizację stacji postojowej w Przemyślu
  • 14 elektrycznych zespołów trakcyjnych po modernizacji już w PKP Intercity
  • Budimex rozpoczyna budowę nowoczesnej myjni pociągów PKP Intercity w Krakowie
  • PKP Intercity kupi 20 elektrycznych lokomotyw Griffin

Autor: Damian Malesza
Fot. PKP Intercity

Idź do oryginalnego materiału