Nowe sposoby potwierdzania tożsamości przydadzą się m.in. osobom wypełniającym formularze dotyczące sprzedaży lub kupna auta
W przyszłym tygodniu Warta zamierza wprowadzić uproszczenia w swoich internetowych formularzach do obsługi posprzedażowej. W przypadku spraw wymagających potwierdzenia tożsamości klienci będą mogli zautoryzować się dzięki mojeID lub SMS-a.
Przeczytajcie także: Uniqa wprowadza ubezpieczenia biletów do Going
Klienci Warty mogą skorzystać z formularzy dostępnych na stronach Warty i HDI, aby zdalnie zgłosić sprzedaż, kupno pojazdu, gospodarstwa rolnego, domu lub mieszkania, złożyć wniosek o wypłatę zwrotu składki lub wypowiedzieć umowę OC. Wymaga to jednak od klienta potwierdzenia swojej tożsamości.
Przeczytajcie także: Insurtech Locket szykuje się do wejścia do Polski
Dzięki wprowadzanym zmianom klienci nie będą musieli podawać dodatkowych loginów czy haseł do konta. jeżeli Warta ma w bazie numer telefonu klienta, który jest zgodny z tym podanym w wypełnianym formularzu, to do autoryzacji wystarczy przepisanie kodu z otrzymanego SMS-a. W pozostałych przypadkach ubezpieczyciel zaproponuje skorzystanie z systemu mojeID, w ramach którego uwierzytelnienie następuje poprzez zalogowanie do bankowości elektronicznej. W sytuacji, gdy klient z różnych powodów nie będzie mógł potwierdzić tożsamości dzięki tych funkcji, powinien skontaktować się z infolinią.