Szacowana wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów subskrypcyjnych (MRR – Monthly Recurring Revenue) Grupy Text ze wszystkich produktów wyniosła 7,12 mln USD na koniec marca 2025 r. co oznacza wzrost o 6,9% r/r i o 0,3% kw/kw, podała spółka.
Podana wartość MRR uwzględnia stałe opłaty abonamentowe, natomiast nie obejmuje opłat za dodatkowe interakcje ChatBot, API as a Service czy inne, zaznaczono.
„Szacowana wartość otrzymanych płatności wyniosła 22,46 mln USD, co oznacza wzrost o odpowiednio 3,3% w skali roku i wzrost o 4,8% w stosunku do poprzednich trzech miesięcy” – czytamy w komunikacie.
Na koniec marca 2025 r. ARPL (średni miesięczny przychód przypadający na jedną licencję – tożsamy z wcześniej używanym terminem ARPU) produktu LiveChat wyniosło 181,9 USD wobec 178,6 USD na koniec grudnia 2024 roku i 160,1 USD przed rokiem.
ARPL produktu ChatBot wyniosło odpowiednio 147,3 USD wobec 144,3 USD na koniec grudnia 2024 r. i 134,5 USD przed rokiem. ARPL produktu HelpDesk wyniosło odpowiednio 225,1 USD wobec 210,2 USD na koniec grudnia 2024 r. i 153,4 USD przed rokiem.
„Na koniec IV kwartału roku finansowego liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 34085. Na koniec grudnia liczba klientów ChatBot wyniosła 3279, a liczba klientów HelpDesk na koniec okresu wyniosła 1802” – czytamy dalej.
Text (dawniej LiveChat Software) jest jednym z największych na świecie dostawców systemu typu „live chat dla biznesu”. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.; wchodzi w skład indeksu mWIG40.
Źródło: ISBnews