Biedronka daje klientom trzy wyjścia w kwestii wyrobienia sobie dostępu do pakietu zniżek przysługującego uczestnikom programu lojalnościowego.Wiadomo też, co w sytuacji, gdy utracimy kartę Moja Biedronka - zginie lub zostanie zniszczona.Karta Moja Biedronka dostępna jest także cyfrowo w aplikacji Biedronka.
Sieć daje klientom trzy opcje w kwestii wyrobienia karty Moja Biedronka. Najpierw trzeba dokonać wyboru opcji procesu rejestracji karty, co możemy przeprowadzić na trzy sposoby.
Jak wyrobić kartę Moja Biedronka?
Kartę Moja Biedronka otrzyma może każdy klient. W tym celu należy zwrócić się do personelu w sklepie, na przykład przy kasie. W celu wyrobienia karty potrzebne są podstawowe dane:Reklama
imię i nazwisko,adres e-mail,numer telefonu.
Po założeniu konta, otrzymujemy fizyczną kartę Moja Biedronka. Jednak zanim skorzystamy z karty, konieczna jest jej aktywacja. Biedronka daje trzy wyjścia:
aktywacja online na stronie, telefoniczna podczas rozmowy na infolinii,w aplikacji Biedronka.
Aktywacja online odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie moja.biedronka.pl. Aktywacja telefoniczna poprzez dedykowaną infolinię (22) 20 53400. Aktywacja w aplikacji Biedronka odbywa się poprzez wypełnienie formularza.
Czy karta Moja Biedronka jest darmowa?
Za wyrobienie dla siebie karty Moja Biedronka nie trzeba nic płacić. Aby przystąpić do programu lojalnościowego i otrzymać fizyczne karty, należy tylko przekazać swoje dane.
Co daje karta Moja Biedronka?
Dzięki udziałowi w programie Biedronki można korzystać z rabatów i codziennych losowanych zniżek. dzięki aplikacji Biedronka i kodu kres z programu lojalnościowego sieci skorzystać możemy bez fizycznych kart. Co jednak zrobić, gdy karta Moja Biedronka zostanie zniszczona?
Karta Moja Biedronka w aplikacji. Co kiedy stracę plastikową kartę?
Klienci, którzy stracili fizyczną kartę, mogą dalej z niej korzystać. Poza użyciem fizycznej karty członkostwo w programie można potwierdzić inaczej: skanując kod kreskowy umieszczony w aplikacji Biedronka, ale także podając przy kasie numer telefonu przypisany do karty Moja Biedronka.
Biedronka przypomina: W tej sytuacji zwróć się do Biura Obsługi Klienta
W sytuacji gdy zgubimy kartę lub ulegnie ona zniszczeniu, możemy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. Mamy wybór między jednym z dwóch wyjść: Biedronka zachęca do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
"Odnalezioną kartę Moja Biedronka prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. o ile takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub [email protected]), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi" - przekazał w odpowiedzi Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.
Przemysław Terlecki