Więcej technologii w Magnolia Park

3 godzin temu

Xiaomi otwiera pierwszy Xiaomi Store we Wrocławiu. Salon będzie znajdować się w Magnolia Park, przy ul. Legnicka 58. Wielkie otwarcie Xiaomi Store odbędzie się 28 listopada 2025 r.

W nowym punkcie sprzedaży klienci znajdą pełną ofertę urządzeń Xiaomi, od najnowszych premierowych telefonów, po bogaty asortyment urządzeń z ekosystemu AIoT. Klienci będą mogli przetestować produkty, a także zakupić między innymi smartwatche, inteligentne oczyszczacze powietrza, odkurzacze, hulajnogi elektryczne oraz wiele innych akcesoriów, które znacząco ułatwiają codzienne funkcjonowanie.

– Otwarcie Xiaomi Store w Magnolia Park stanowi kontynuację obranej strategii związanej z polskim rynkiem, w ramach której chcemy dostarczać innowacyjne wszystkim Polakom. Polska stanowi jeden z najważniejszych rynków dla Xiaomi, należąc do czołowej piątki w Unii Europejskiej i zajmując pozycję lidera w Europie Centralnej. Dlatego też od prawie 10 lat koncentrujemy się na umacnianiu zaufania naszych klientów, oferując najnowsze i flagowe technologie w atrakcyjnych cenach. Dostępność naszych urządzeń dla Polaków jest dla nas priorytetem – dlatego też zdecydowaliśmy się na otwarcie Xiaomi Store w tak ważnej strategicznie lokalizacji, jak centrum handlowe Magnolia Park. Będzie to pierwsze Xiaomi Store we Wrocławiu, w którym konsumenci będą mogli przetestować możliwości naszych urządzeń, a także skorzystać z wyjątkowych ofert promocyjnych – komentuje Alex Deng, Country Manager Xiaomi Polska.

Światowy lider innowacji w Magnolia Park

– Cieszymy się, iż Xiaomi, światowy lider innowacji, zdecydował się dołączyć do grona najemców Magnolia Park. Otwarcie Xiaomi Store to nie tylko debiut kolejnej, wysoce pożądanej marki, ale przede wszystkim stworzenie przestrzeni, która pozwoli naszym klientom w pełni zanurzyć się w ekosystem nowoczesnej technologii. Magnolia Park od lat przyciąga marki, które poza doskonałymi produktami oferują niezapomniane wrażenia. Decyzja Xiaomi jest tego dowodem i doskonale wpisuje się w naszą strategię regionalnego lidera. Nowy salon, oferujący pełne spektrum produktów – od telefonów po inteligentne urządzenia domowe – stanowi doskonałe uzupełnienie naszej oferty i jest kolejnym atutem skłaniającym do odwiedzin Magnolia Park – dodaje Marta Kocik, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.

Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 230 sklepów, 30 kawiarni i restauracji oraz punkty usługowe. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Primark, Peek&Cloppenburg, Zara, Mango, H&M, Reserved, CCC, TK Maxx oraz HalfPrice, Apart, YES, W.Kruk oraz Swarowski. Oferta sportowa jest silnie reprezentowana m.in. przez takie marki jak Decathlon, Intersport, Martes Sport oraz Regatta Great Outhdoors. Artykuły elektroniczne dostępne są m.in. w sklepach Media Markt, Ispot, Samsung Brand Store oraz Komputronik. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują m.in. Douglas, Sephora, Mac oraz Super-Pharm, Rossmann.

Idź do oryginalnego materiału