Wielki spławik na Wiśle. To element akcji Banku BNP Paribas

zgarnijpremie.pl 1 miesiąc temu

Media społecznościowe obiegła fala filmików kilkunastometrowego spławika AGUARD®, który unosi się na Wiśle. Sztucznie wygenerowany obraz to część akcji #WPŁYWOWI, która tworzy społeczną sieć monitoringu jezior i rzek.

Zaplanowane działanie marketingowe

Okazuje się, iż budzący w tej chwili duże zainteresowanie spławik AGUARD® to element ściśle zaplanowanej marketingowej strategii. Pracownicy Banku BNP Paribas otrzymali specjalnie przygotowany materiał przedstawiający wyżej wymieniony obiekt. Ten gwałtownie stał się przedmiotem publicznego zainteresowania. w tej chwili w sieci można napotkać filmiki przedstawiające spławik unoszący się na Wiśle. W rzeczywistości tak duża konstrukcja nie istnieje naprawdę. Została wygenerowana dzięki AI, by zainteresować społeczeństwo rzeczywistym działaniem spławika AGUARD®.

Monitoring jezior i rzek

W rzeczywistości sam tego typu spławik posiada normalne rozmiary. Jego rola jest jednak większa niż klasycznego urządzenia. dzięki AGUARD® można zmierzyć poziom zasolenia wody. Wyniki są umieszczane w specjalnej, darmowej aplikacji, która tworzy mapę stanu czystości wód w Polsce. Ta dostępna jest dla wszystkich. Dzięki niej można sprawdzić jakość zbiornika, w którym zamierza się pływać, czy wędkować.

„Tworząc kampanie Fake OOH, z wygenerowanym komputerowo ogromnym spławikiem, chcieliśmy wykorzystać najnowsze technologie, by zwrócić uwagę użytkowników mediów społecznościowych na istotny problem, jakim jest stan polskich wód. Poruszenie w mediach wywołał ogromny spławik, ale tak naprawdę to te małe są najważniejsze. Zgodnie z zasadami citizen science, im więcej osób weźmie udział w akcji #WPŁYWOWI, tym pełniejszy obraz czystości jezior i rzek w kraju uzyskamy. Dlatego też mamy nadzieję zachęcić jeszcze większą niż dotychczas liczbę osób do dołączenia do #WPŁYWOWYCH i korzystania ze spławików AGUARD®” – mówi Agnieszka Konarzewska, dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BNP Paribas.

#WPŁYWOWI to akcja organizowana wspólnie z szeregiem podmiotów. Należą do nich Havas Creative Network, Publicis Worldwide Poland, Havas Media Network, Expert Float, e-Gminy.pl, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Polski Związek Wędkarski. Wsparcia medialnego akcji udzielają NOIZZ.pl i Onet.

Źródło grafiki: Bank BNP Paribas/Facebook

30 lipca 2024 Wiadomości
Wielki spławik na Wiśle. To element akcji Banku BNP Paribas
30 lipca 2024 Wiadomości
Awaria w płatnościach kartami. Problemy zgłaszają klienci z całej Polski
Czytaj więcej
30 czerwca 2022 Finanse codzienne – poradniki
Jak zrezygnować z karty płatniczej?
22 kwietnia 2024 Finanse codzienne – poradniki
3 najlepsze promocje na majówkę
13 września 2022 Konta osobiste – poradniki
Jak sprawdzić czy przelew został wysłany na moje konto?
22 listopada 2021 Konta osobiste – poradniki
Dodatkowe konto w banku – czy można i czy warto?
Idź do oryginalnego materiału