Właściciel Stokrotki oskarża Lidl o wprowadzanie klientów w błąd. Co na to niemiecki dyskonter?
Zdjęcie: Właściciel Stokrotki zarzuca Lidlowi, że wprowadza konsumentów w błąd w reklamach opartych na porównywaniu cen (fot. Shutterstock)
Kampanie reklamowe prowadzone przez Lidl spotkały się z krytyką ze strony właściciela sieci Stokrotka. Jedna z czołowych menedżerek w Grupie Maxima użyła ostrych słów, stwierdzając, iż Lidl narusza podstawowe zasady uczciwego biznesu i prawa konsumentów.

4 miesięcy temu





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)