Włoski klimat w Hali Koszyki

5 dni temu

Autorski koncept Ragazzi Bar inspirowany słoneczną Italią i klasykami barów w Wenecji ruszył w Hali Koszyki w Warszawie.

Hala Koszyki zyskała nowego najemcę, który od pierwszych dni przyciąga miłośników włoskiej kuchni, kultury i energii l’arte di vivere. Pierwszy polski food hall, znany z wyjątkowej atmosfery i różnorodnej oferty gastronomicznej, przygotował dla Warszawiaków niespodziankę. Umieszczony w jednym z dwóch zabytkowych wejść bramnych przez cały czas z oryginalnymi napisami z epoki, z bezpośrednim dostępem i witryną od ulicy Koszykowej, Ragazzi Bar przenosi do Warszawy ducha włoskich wieczorów – pełnych rozmów, przekąsek i doskonałych drinków. W menu królować będą cocktaile i wina z południa Europy, naturalne wina, pét-naty oraz włoskie piwa. Zgodnie z rosnącym trendem mindful drinking w lokalu jest bogaty wybór propozycji bezalkoholowych. Wśród kulinarnych propozycji wyróżniają się cicchetti – małe, weneckie kanapeczki idealne na szybki kęs lub wspólne biesiadowanie.

Włoski styl życia

Właścicielami i autorami konceptu są Bartosz Serdakowski Goldstein i Karol Szafraniec, restaurator znany z innych popularnych stołecznych miejsc jak m.in. Zachodni Brzeg, Kofeina oraz Zucca we wrocławskiej Renomie, należącej także do Globalworth.

Ragazzi to styl życia. Chcemy, by nasi goście poczuli się jak na wieczornym aperitivo w Rzymie czy Wenecji – bez pośpiechu, z kieliszkiem w dłoni, w dobrym towarzystwie. Koszyki dają temu klimatowi idealną scenografię – mówi Karol Szafraniec, twórca Ragazzi Bar.

Otwarcie Ragazzi Bar to odpowiedź Hali Koszyki na oczekiwania gości w zakresie urozmaicenia jakościowej oferty kulinarnej, jak i ewolucję sposobu i formy spędzania przez nich czasu. Miejsce czynne jest do późnych godzin nocnych, tworząc przestrzeń do wieczornych spotkań i relaksu po godzinach pracy – naśladując miejski styl życia popularny na południu i zachodzie Europy.

– Ragazzi Bar stanowi doskonałe dopełnienie oferty Hali Koszyki. To miejsce autentyczne, przemyślane w najmniejszych detalach, z charakterem i charyzmą. Hala Koszyki jest stworzona do tego, aby być gospodarzem takiego konceptu. W dosłowny sposób rozwijamy ideę #NowaKartaWarszawy, czyli nowej odsłony mapy kulinarnej Warszawy – jakościowej, różnorodnej i światowej – mówi Weronika Maria Kuna, MRICS, Asset Management and Leasing Manager, Globalworth Poland.

Nowy bar doskonale wpisuje się w strategię Hali Koszyki – synonimu wysokiej jakości, domu świetnych konceptów i doznań kulinarnych oraz znanych nazwisk w świecie gastronomii. Koszyki to także synonim miejskiego stylu życia – dostępnego dla wszystkich.

Idź do oryginalnego materiału