Autorski koncept Ragazzi Bar inspirowany słoneczną Italią i klasykami barów w Wenecji ruszył w Hali Koszyki w Warszawie.
Hala Koszyki zyskała nowego najemcę, który od pierwszych dni przyciąga miłośników włoskiej kuchni, kultury i energii l’arte di vivere. Pierwszy polski food hall, znany z wyjątkowej atmosfery i różnorodnej oferty gastronomicznej, przygotował dla Warszawiaków niespodziankę. Umieszczony w jednym z dwóch zabytkowych wejść bramnych przez cały czas z oryginalnymi napisami z epoki, z bezpośrednim dostępem i witryną od ulicy Koszykowej, Ragazzi Bar przenosi do Warszawy ducha włoskich wieczorów – pełnych rozmów, przekąsek i doskonałych drinków. W menu królować będą cocktaile i wina z południa Europy, naturalne wina, pét-naty oraz włoskie piwa. Zgodnie z rosnącym trendem mindful drinking w lokalu jest bogaty wybór propozycji bezalkoholowych. Wśród kulinarnych propozycji wyróżniają się cicchetti – małe, weneckie kanapeczki idealne na szybki kęs lub wspólne biesiadowanie.

Włoski styl życia
Właścicielami i autorami konceptu są Bartosz Serdakowski Goldstein i Karol Szafraniec, restaurator znany z innych popularnych stołecznych miejsc jak m.in. Zachodni Brzeg, Kofeina oraz Zucca we wrocławskiej Renomie, należącej także do Globalworth.
– Ragazzi to styl życia. Chcemy, by nasi goście poczuli się jak na wieczornym aperitivo w Rzymie czy Wenecji – bez pośpiechu, z kieliszkiem w dłoni, w dobrym towarzystwie. Koszyki dają temu klimatowi idealną scenografię – mówi Karol Szafraniec, twórca Ragazzi Bar.
Otwarcie Ragazzi Bar to odpowiedź Hali Koszyki na oczekiwania gości w zakresie urozmaicenia jakościowej oferty kulinarnej, jak i ewolucję sposobu i formy spędzania przez nich czasu. Miejsce czynne jest do późnych godzin nocnych, tworząc przestrzeń do wieczornych spotkań i relaksu po godzinach pracy – naśladując miejski styl życia popularny na południu i zachodzie Europy.
– Ragazzi Bar stanowi doskonałe dopełnienie oferty Hali Koszyki. To miejsce autentyczne, przemyślane w najmniejszych detalach, z charakterem i charyzmą. Hala Koszyki jest stworzona do tego, aby być gospodarzem takiego konceptu. W dosłowny sposób rozwijamy ideę #NowaKartaWarszawy, czyli nowej odsłony mapy kulinarnej Warszawy – jakościowej, różnorodnej i światowej – mówi Weronika Maria Kuna, MRICS, Asset Management and Leasing Manager, Globalworth Poland.
Nowy bar doskonale wpisuje się w strategię Hali Koszyki – synonimu wysokiej jakości, domu świetnych konceptów i doznań kulinarnych oraz znanych nazwisk w świecie gastronomii. Koszyki to także synonim miejskiego stylu życia – dostępnego dla wszystkich.