Wódka z ziemniaków to nieczęsto spotykany na polskim rynku produkt. Wynika to z wysokiej ceny spirytusu z ziemniaków. Być może jest to produkt drogi, ale na pewno warty zachodu ponieważ jego adekwatności smakowe sprawiają, iż wiele osób po prostu woli go od spirytusu zbożowego.
Jak stworzyć własną wódkę?
Jedną z najbardziej popularnych wódek ziemniaczanych na naszym rynku jest Polska Wódka Ziemniaczana Miler Spirits. Bądźmy szczerzy, mogę napisać tak wyłącznie dlatego, iż na rynku wcale nie ma zbyt wielu wódek ziemniaczanych. Dzisiaj opowiem o tym jak stworzyłem własną wódkę od zera. Mam nadzieję, iż temat Was zainteresuje ponieważ pokonałem drogę od 300 butelek do dziesiątek tysięcy butelek na przestrzeni zaledwie dwóch lat.
Jeśli nie chcesz przegapić kolejnych odcinków, koniecznie subskrybuj mój kanał na YouTube. Możesz to zrobić, klikając w poniższy przycisk:
Wódka z ziemniaków Miler Spirits
Wódka z ziemniaków Miler Spirits to młoda marka, którą stworzyłem z pasji do polskich alkoholi. Tutaj opisałem dokładną historię tej wódki ziemniaczanej.
Jestem bardzo zadowolony z faktu, iż coraz więcej osób interesuje się moją wódką. Sieć dystrybucji Miler Spirits jest coraz obszerniejsza. Oto jak dostępność marki prezentuje się w tej chwili. Szczegółowe informacje uzyskać można tutaj.
Uznanie branży
Wódka z ziemniaków Miler Spirits zaistniała już na krajowej arenie trunków wysokoprocentowych na tyle mocno, iż zostaliśmy w tym roku zaproszeni na konferencję Better Bar 6 gdzie miałem okazję opowiedzieć historię marki przedstawicielom branży HoReCa. Bez wątpienia była do dla mnie wielka przyjemność ponieważ opowiadanie o wódce to jedno, ale pozytywna weryfikacji płynąca z aprobaty przedstawicieli branży, którzy pracują z najlepszymi alkoholami na świecie coś znaczy.
Fot. Zajarani.com
Wódka z ziemniaków Miler Spirits – co dalej?
Pracujemy w tej chwili całym zespołem, aby marka była wciąż rosła poszerzając sieć dystrybucji. Widzę też bardzo duży potencjał sprzedażowy na innych rynkach europejskich. Ciekaw jestem co myślicie o butelce z dzikiem i koncepcji na budowanie marki opartej o alkohol z ziemniaków?