Wojny cenowe dyskontów nie w smak Polakom. "Ceny może i niższe, ale i jakość poleciała"

Zdjęcie: / Pexels
Korzyści w wojnie cenowej prowadzonej przez największe na rynku dyskonty upatruje blisko 20 proc. klientów, z kolei prawie 40 proc. jest przeciwnego zdania - wynika z raportu UCE Research i Hybrid Europe.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Wojny cenowe dyskontów nie w smak Polakom. "Ceny może i niższe, ale i jakość poleciała"
Powiązane
GOPR przetestuje latający skuter stworzony przez Polaka
3 godzin temu
Rekonstrukcja rządu? Będzie nowy wiceminister w MSZ
4 godzin temu
Polecane
Fręch czeka na rywalkę. Sprawdź, z kim może zagrać
37 minut temu
Lepszy początek niż koniec meczu Katarzyny Piter
2 godzin temu
Dawny mistrz Enea Poznań Open już za burtą
3 godzin temu