Wojny cenowe dyskontów nie w smak Polakom. "Ceny może i niższe, ale i jakość poleciała"

Zdjęcie: / Pexels
Korzyści w wojnie cenowej prowadzonej przez największe na rynku dyskonty upatruje blisko 20 proc. klientów, z kolei prawie 40 proc. jest przeciwnego zdania - wynika z raportu UCE Research i Hybrid Europe.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Wojny cenowe dyskontów nie w smak Polakom. "Ceny może i niższe, ale i jakość poleciała"
Powiązane
Polacy stawiają na OZE. Zaskakujące wyniki sondażu
46 minut temu
OHP – pokaz umiejętności i smaków
1 godzina temu
1 września rusza nowa tura bonu turystycznego. Spore zmiany
1 godzina temu
Korea Południowa stawia na USA. Boeing zyska miliardy
1 godzina temu
Polecane
US Open: Danielle Collins kompletnie rozbita
1 godzina temu