Wojny cenowe dyskontów nie w smak Polakom. "Ceny może i niższe, ale i jakość poleciała"

Zdjęcie: / Pexels
Korzyści w wojnie cenowej prowadzonej przez największe na rynku dyskonty upatruje blisko 20 proc. klientów, z kolei prawie 40 proc. jest przeciwnego zdania - wynika z raportu UCE Research i Hybrid Europe.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Wojny cenowe dyskontów nie w smak Polakom. "Ceny może i niższe, ale i jakość poleciała"
Powiązane
Bliski koniec jednocentówek. Zamówiono ostatnią partię
59 minut temu
Budżet Domańskiego. Unijny szlaban coraz bliżej!
1 godzina temu
Polecane
To już półfinał. Z kim zagra Hubert Hurkacz?
1 godzina temu
Sensacja w meczu Hurkacza! Półtorej godziny i po wszystkim
1 godzina temu