Polacy chętnie sięgają po elementy włoskiego stylu. Zauważyła to sieć handlowa Stokrotka, która już po raz kolejny oferuje swoim klientom wyjątkową zastawę stołową prosto od projektantów z Włoch. To już kolejna wspólna akcja lojalnościowa realizowana przez Stokrotkę i Promotikę – włoską agencję specjalizującą się w marketingu lojalnościowym, obecną na polskim rynku od ponad dwóch lat.
Woska porcelana podbija serca Polaków. Nowa limitowana kolekcja zastawy stołowej dostępna już w Stokrotce.

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Woska porcelana podbija serca Polaków. Nowa limitowana kolekcja zastawy stołowej dostępna już w Stokrotce.
Powiązane
Innowacje mają zamknąć obieg
30 minut temu
Warto wyciągać dłoń do młodych firm
30 minut temu
Budowanie technologicznych hubów to proces na dekady
33 minut temu
Polecane
Iga Świątek zaskoczyła! Oto jej decyzja ws. US Open
30 minut temu
Niemal co piąty pracodawca ma to w planach. "Ostrożność"
44 minut temu
Magda Linette zaczęła fatalnie. Polka zdołała się pozbierać
1 godzina temu