Polacy chętnie sięgają po elementy włoskiego stylu. Zauważyła to sieć handlowa Stokrotka, która już po raz kolejny oferuje swoim klientom wyjątkową zastawę stołową prosto od projektantów z Włoch. To już kolejna wspólna akcja lojalnościowa realizowana przez Stokrotkę i Promotikę – włoską agencję specjalizującą się w marketingu lojalnościowym, obecną na polskim rynku od ponad dwóch lat.
Woska porcelana podbija serca Polaków. Nowa limitowana kolekcja zastawy stołowej dostępna już w Stokrotce.

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Woska porcelana podbija serca Polaków. Nowa limitowana kolekcja zastawy stołowej dostępna już w Stokrotce.
Powiązane
Kompromitacja TVP. Wyciekły pytania z debaty
2 godzin temu
Przedawnienie długów – kiedy trzeba spłacać, a kiedy nie
2 godzin temu
Microsoft blokuje chińską aplikację Deepseek
3 godzin temu
Polecane
Krecz w hicie wieczoru. Gwiazdor opuszczał kort we łzach
1 godzina temu
Dominacja. Aryna Sabalenka niezagrożona w rankingu WTA
1 godzina temu
Ukrainka napsuła krwi Arynie Sabalence
2 godzin temu