Polacy chętnie sięgają po elementy włoskiego stylu. Zauważyła to sieć handlowa Stokrotka, która już po raz kolejny oferuje swoim klientom wyjątkową zastawę stołową prosto od projektantów z Włoch. To już kolejna wspólna akcja lojalnościowa realizowana przez Stokrotkę i Promotikę – włoską agencję specjalizującą się w marketingu lojalnościowym, obecną na polskim rynku od ponad dwóch lat.
Woska porcelana podbija serca Polaków. Nowa limitowana kolekcja zastawy stołowej dostępna już w Stokrotce.

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Woska porcelana podbija serca Polaków. Nowa limitowana kolekcja zastawy stołowej dostępna już w Stokrotce.
Powiązane
Raport ze stacji paliw. Gdzie jest najtańsze tankowanie?
37 minut temu
Polecane
Nowe szczepienia w aptekach od 25 sierpnia
45 minut temu
Nowe szczepienia na NFZ w aptekach od 25 sierpnia
45 minut temu
Szok przed startem US Open. Gauff podjęła istotną decyzję
1 godzina temu