Polacy chętnie sięgają po elementy włoskiego stylu. Zauważyła to sieć handlowa Stokrotka, która już po raz kolejny oferuje swoim klientom wyjątkową zastawę stołową prosto od projektantów z Włoch. To już kolejna wspólna akcja lojalnościowa realizowana przez Stokrotkę i Promotikę – włoską agencję specjalizującą się w marketingu lojalnościowym, obecną na polskim rynku od ponad dwóch lat.
Woska porcelana podbija serca Polaków. Nowa limitowana kolekcja zastawy stołowej dostępna już w Stokrotce.

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Woska porcelana podbija serca Polaków. Nowa limitowana kolekcja zastawy stołowej dostępna już w Stokrotce.
Powiązane
Członek EBC o wpływie ceł na inflację
46 minut temu
Skarbówka wysyła pieniądze. 2044 zł w 11 dni
1 godzina temu
Koniec z datkami na tacę? Oto nowy pomysł księży
1 godzina temu
Polecane
W wieku 88 lat odszedł papież Franciszek
1 godzina temu
Roszady w czołówce rankingu ATP. Wiadomo, co z Polakami
2 godzin temu