Wpływa to na linie lotnicze, banki i przedsiębiorstwa

ochrona24.info 2 miesięcy temu

Które linie lotnicze i firmy dotknęły globalną przerwę technologiczną?

Kasa fiskalna wyświetla niebieski ekran w sklepie spożywczym dotkniętym awarią Internetu w Sydney w Australii, 19 lipca. (Źródło: Stella Chiu/Reuters)

Zakłócenia technologiczne na całym świecie doprowadziły do ​​uziemienia lotów, problemów informatycznych firm i klientów bez dostępu do usług technologicznych. Oto niektóre firmy, których dotyczy to do tej pory:

United Airlines, Delta Air Lines i American Airlines Wstrzymali wszystkie loty. FAA powołała się na problemy z komunikacją i nie określiła, jak długo samoloty pozostaną „na ziemi”.

Loty Allegian Airlines Zostały także pozostawione na ziemi. Firma Allegiant poinformowała w czwartek, iż jej witryna internetowa jest niedostępna ze względu na problem z Microsoft Azure, oprogramowaniem chmurowym giganta technologicznego.

Microsoftu W piątek Microsoft poinformował, iż bada problem, który wpływa na możliwość dostępu użytkowników do kilku aplikacji i usług Microsoft 365, a w czwartek w swojej witrynie raportowania stanu platformy Azure podał, iż usługa była niedostępna dla niektórych klientów w Stanach Zjednoczonych i iż zidentyfikował przyczynę i pracował nad jej rozwiązaniem.

Inne międzynarodowe linie lotnicze, m.in Virgin Australia i Qantaswystąpiły awarie IT i zgłosił, iż przez cały czas działa, choć z pewnymi opóźnieniami.

Lotniska Melbourne, Brisbane i Sydney W kraju występują podobne zakłócenia, chociaż loty przez cały czas przylatują i odlatują.

Australijskie instytucje bankowe i telekomunikacyjne, m.in ANZ, Westpac, Visa i Optus Według Downdetector, strony internetowej śledzącej awarie Internetu, problem ten również został dotknięty.

W piątek Microsoft potwierdził, iż chińscy klienci Microsoftu widzą „niebieski ekran” z komunikatem o błędzie, znany jako niebieski ekran śmierci (BSOD).

Giełda Londyńska Powiedział Jej serwis informacyjny doświadcza „globalnego problemu technicznego z udziałem strony trzeciej”, który uniemożliwia publikację wiadomości na jego stronie internetowej. Dodał, iż pozostałe serwisy spółki, w tym sama giełda, w dalszym ciągu działają normalnie.

Inne dotknięte firmy to australijskie sieci supermarketów, policja stanowa, National Broadcasting Corporation i nowozelandzkie banki.

Idź do oryginalnego materiału