Wschodnia marka otwiera sklep w Warszawie. Powodem liczba Ukraińców w Polsce

3 godzin temu
Zdjęcie: Polsat News


Ukraińska marka odzieżowa Ocean otworzyła pierwszy sklep stacjonarny w Polsce, stawiając istotny krok w rozwoju na rynku zagranicznym. Dotychczas dostępna w naszym kraju wyłącznie online firma zdecydowała się na fizyczną obecność w Warszawie, wykorzystując rosnącą obecność ukraińskiej społeczności i potencjał lokalnego rynku.


Ukraińska marka wchodzi do Polski, strategiczna ekspansja na nasz rynek


Ukraińska marka Ocean, znana z działalności online, rozszerza swoją obecność o pierwszy sklep stacjonarny poza granicami Ukrainy. Nowy salon mieści się przy ul. Marszałkowskiej 72 w Warszawie, czyli w dość prestiżowej lokalizacji, która gwarantuje dostęp do szerokiego grona klientów. Informacje na ten temat przekazał portal wiadomoscihandlowe.pl.
Dotąd Ocean prowadził sześć sklepów stacjonarnych w Ukrainie, zlokalizowanych w największych miastach, takich jak Charków, Zaporoże, Odessa, Kijów, Lwów i Dnipro. Obecność w głównych ośrodkach miejskich świadczy o strategicznym podejściu marki, nastawionym na rynki o dużym potencjale.


Decyzja o otwarciu sklepu w Polsce wynika przede wszystkim z dużej i stale rosnącej liczby Ukraińców zamieszkałych w naszym kraju. Założyciele Ocean podkreślają, iż to także "okazja do wzmocnienia pozycji po stronie zachodniej granicy" - jak informuje portal wiadomoscihandlowe.pl. Fizyczny sklep to dla marki szansa na zbudowanie bliższych relacji z klientami i rozszerzenie kanałów sprzedaży poza e-commerce.Reklama


Perspektywy rozwoju i dalsze plany


Na chwilę obecną Ocean nie ujawnia planów dotyczących otwierania kolejnych sklepów stacjonarnych w Polsce. Portal wiadomoscihandlowe.pl wskazuje jednak, iż dalsze decyzje będą zależne od wyników nowo otwartego salonu. Sukces tego pierwszego punktu może otworzyć drogę do szerszej ekspansji i pogłębienia obecności marki na polskim rynku.
Ekspansja Ocean pokazuje, jak ukraińskie firmy odzieżowe wykorzystują rosnące możliwości poza internetem, adaptując się do nowych warunków i dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości handlowej. Warto nadmienić, iż nie tylko ukraiński rynek widzi szansę na biznes nad Wisłą. Wiadomości Handlowe informują bowiem, iż także "legenda odzieży jeansowej" zdecydowała się na postawienie na polski rynek. Największy sklep marki Lee Cooper w Europie ma powstać właśnie w Warszawie.
Agata Jaroszewska
Idź do oryginalnego materiału