Agencja Informacyjna: Żabka – największa sieć sklepów modern convenience, w Polsce wchodzi w gaming. Do internetu trafiły pierwsze screeny z testów nowej funkcji, która może zmienić sposób korzystania z aplikacji mobilnej, sieci sklepów Żabka. Użytkownicy aplikacji na telefony Żappka, których jest już 10.700.000, będą mogli rywalizować w grach, zdobywać punkty i wymieniać je na nagrody – zniżki do wykorzystania w sklepach Żabka. Usługa dopiero powstaje, ale już wzbudza spore zainteresowanie.
Spis treści
Od kiedy będzie można grać na aplikacji Żappka?
Grupa Żabka przygotowuje się do udostępnienia gier, dostępnych bezpośrednio z poziomu aplikacji Żappka. Na upublicznionych zrzutach ekranu widać, iż system oparty będzie na rankingach – widocznych w aplikacji tabelach wyników, które mają być resetowane co tydzień. W ten sposób użytkownicy będą mogli zaczynać od nowa i próbować poprawiać swoje rezultaty. Za aktywność przewidziane są nagrody, dzięki którym będzie można zaoszczędzić, przy codziennych zakupach w sklepach sieci Żabka.
Szczegóły dotyczące terminu premiery nowej funkcji aplikacji Żappka, rozgrywki czy nagród, na razie są owiane tajemnicą.
Jak Grupa Żabka rozwija gaming?
Gaming to nowy krok Grupy Żabka w stronę cyfrowej rozrywki. W aplikacji Żappka już teraz można kupować gry, pre-paidy i subskrypcje do takich platform jak: PlayStation, Xbox, Nintendo, Google Play, czy PC. Po wejściu, w aplikacji Żappka, w zakładkę „Usługi” i kliknięciu w „Gaming w Żabce” użytkownik wybiera produkt, pokazuje kod kasjerowi i po zapłacie, możliwej także gotówką, otrzymuje wydrukowany na paragonie kod aktywujący cyfrową zawartość.
Czy Żabka ma własny serwis?
Grupa Żabka testuje nowe funkcje i jednocześnie rozwija swoje kanały kontaktu z użytkownikami. Od 2022 roku działa oficjalny serwer Żabki na platformie Discord, za którą gracze przepadają. Można tam m.in. zdobywać dodatkowe żappsy i brać udział w aktywnościach. Społeczność liczy ponad 16.000 użytkowników.
Czy internauci wspominają kultową żabę
Wielu, nowa funkcja w aplikacji Żappka, przywołuje wspomnienia związane z Żabu – wirtualną żabą obecna niegdyś w aplikacji. Postać reagowała na zakupy, można ją było personalizować i rozwijać, a za aktywność czekały nagrody. w tej chwili funkcja ta nie jest już dostępna, niemniej przez cały czas jest wspominana z sentymentem. Wprowadzenie gier do aplikacji Żappka może być nowym krokiem w tym kierunku – z jeszcze większym potencjałem.




Czy możliwe są zakupy i rozrywka w jednym miejscu?
Nowa funkcja gier w aplikacji Żappka może sprawić, iż stanie się ona narzędziem do oszczędzania i jednocześnie źródłem codziennej rozrywki – szczególnie dla tych, którzy cenią interaktywność i rywalizację.
Co to jest sklep typu modern convenience?
Modern convenience to anglojęzyczny termin odnoszący do pojęcia „współczesnej wygody”, w węższym znaczeniu używa się go w odniesieniu do modelu małych sklepów, zwykle położony w dzielnicach mieszkaniowych miast albo w innych dogodnych i często odwiedzanych punktach przez klientów. W Polsce twórczo koncepcję sklepów modern convenience twórczo rozwija sieć sklepów Żabka. W tego typu placówkach oferuje się przede wszystkim towary pierwszej potrzeby, a więc żywność i napoje, wiele jest gotowych do natychmiastowego spożycia, a zatem są to przede wszystkim gotowe, konfekcjonowane produkty spożywcze i napoje (mrożonki, konserwy, paczkowane wędliny i sery, lody) itp., środki czystości osobistej i gospodarczej, gazety, alkohole, papierosy, zapałki, baterie itd. Czasami są też np. losy na loterie. W sklepach sieci Żabka są to choćby startery do telefonów komórkowych i ich zasilenia, możliwość nadania i odebrania paczki, ubezpieczenia czy choćby naprawa obuwia. Żabka posiada też szeroką ofertę posiłków na ciepło takich jak hot dogi, pizza, panini, frytki i wiele innych. Furrorę stanowi sprzedaż wysokiej jakości gorącej kawy.
Co składa się na na Grupę Żabka?
Ekosystem Grupy Żabka obejmuje, wiodącą w Polsce, sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 11.000 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych (bez obsługi sklepu) pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia. Do Spółki należy marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta, a platforma Dietly to wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje za pośrednictwem marek Jush! i Delio. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną, ofertą cyfrową. najważniejsze inicjatywy to udoskonalenie Żabka Ads oraz rozszerzenie oferty q-commerce do ponad 10.000 produktów na nowej platformę internetowej sieci Żabka delio+.
Jak rozwija się Grupa Żabka?
W 2024 r. Grupa Żabka rozpoczęła działalność na rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM, lidera dystrybucji FMCG. Uruchomiła również w Rumunii nową sieć sklepów modern convenience pod marką Froo. Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Dziękujemy za przeczytanie tekstu do końca. Polecamy inne wiadomości zamieszczone na stronie internetowej www.agencja-informacyjna.com. Życzymy ciekawej lektury. Agencja Informacyjna
AI, Gospodarka /art/ 7 sierpnia 2025 zdj. mat. prasowe