Wystartował marketplace MediaMarkt w Polsce

1 tydzień temu

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, sieć MediaMarkt uruchomiła platformę marketplace na polskim rynku. Tym samym Polska stała się 7. krajem, w którym niemiecka sieć posiada swój marketplace.

Po udanych wdrożeniach w Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Holandii, Włoszech i Belgii, niemiecka sieć zdecydowała się na uruchomienie platformy marketplace również w Polsce.

– Wystartowaliśmy z Marketplace MediaMarkt Polska. To istotny krok w rozwoju naszej firmy i realna szansa dla Partnerów, którzy mogą nie tylko poszerzyć swoją ofertę online, ale też pojawić się fizycznie w sklepach MediaMarkt w całym kraju. A to dopiero początek naszych planów – komentuje Paweł Ptasznik, dyrektor marketplace w MediaMarkt.

Ważny krok w rozwoju MediaMarkt

Jak podkreślają przedstawiciele Grupy MediaMarktSaturn, to kamień milowy, który umacnia pozycję firmy jako wiodącego europejskiego sprzedawcy detalicznego elektroniki użytkowej.

– To kolejny strategiczny krok na drodze do transformacji cyfrowej. Platforma Marketplace pozwala nam znacznie rozszerzyć asortyment poza tradycyjną elektronikę użytkową, zachowując jednocześnie nasze podejście zorientowane na klienta – przekonują.

MediaMarkt Polska należy do Retail Group – europejskiej spółki zajmującą się sprzedażą detaliczną elektroniki użytkowej i powiązanych usług. W ramach strategicznej reorganizacji firma przekształca się z klasycznego sprzedawcy produktów w zorientowaną na rozwiązania platformę omnichannel, która integruje tematy klienta i zrównoważonego rozwoju we wszystkich swoich działaniach biznesowych.

Firma obejmuje marki MediaMarkt i Saturn, które kompleksowo łączą około 1000 sklepów stacjonarnych w 11 krajach europejskich z platformami sprzedaży online, zajmując pozycję rynkową 1 lub 2 w dziewięciu krajach europejskich.

Idź do oryginalnego materiału