Szersza obecność w świecie handlu cyfrowego. To założenie przyświecające nowemu sklepowi internetowemu Poczty Polskiej, który właśnie został otwarty.
Trzeci sklep internetowy Poczty Polskiej
Dotychczas pod szyldem Poczty Polskiej otwarte były dwa sklepy internetowe. Pierwszy z nich dotyczył oferty filatelistycznej operatora, natomiast drugi zawierał artykuły przeznaczone do procesu pakowania i wysyłki. Niezależnie od sklepów internetowych Poczta Polska oferowała również możliwość internetowego zakupu prasy. Nowy sklep funkcjonujący pod adresem sklep.poczta-polska.pl ma zdecydowanie najszerszy zakres działania.
Połączenie sklepów i rozszerzenie asortymentu
Najnowsza platforma handlowa Poczty Polskiej łączy w sobie ofertę asortymentową dwóch poprzednio istniejących sklepów internetowych operatora. Oprócz tego do sprzedaży wprowadzono tam również zupełnie nowe kategorie produktów, popularne wśród klientów placówek stacjonarnych. Należą do nich artykuły szkolne i biurowe, artykuły dla dzieci, produkty z kategorii uroda, galanteria oraz produkty dla domu i ogrodu, a także upominki i gadżety.
Obsługa płatności i wysyłka
Dla zamawiających dostępne są różnorodne metody płatności. Oprócz przelewów można skorzystać również z płatności kartą płatniczą i BLIK-iem. Sklep obsługuje również płatności dzięki Google Pay i Apple Pay. Do wyboru są dwa sposoby dostawy: wysyłka pod wskazany adres lub do punktu odbioru. O zmianach statusu zamówienia klienci są informowani poprzez wiadomości e-mail.
Czas pokaże, czy rozwiązanie zyska przychylność kupujących online.