Wystartowała kampania Centralnego Portu Komunikacyjnego

1 rok temu
Głównym celem kampanii jest zbudowanie świadomości o znaczeniu CPK i korzyściach, jakie przyniesie Polakom. W centrum kampanii znajdą się informacje o 2000 km nowoczesnych linii kolejowych i lotnisku, których budowa startuje już w tym roku. Centralny Port Komunikacyjny przeszedł z fazy planowania do projektowania i budowy. Na terenie przyszłego lotniska realizowane są już przygotowawcze prace budowlane (w tym rozbiórki i odwierty geologiczne), a niebawem planowane jest wbicie pierwszej łopaty na priorytetowym odcinku Kolei Dużych Prędkości (Warszawa-Łódź). W związku z tym spółka przygotowała szereg działań informacyjnych.
Podstawą kampanii są media szeroko zasięgowe – telewizja i radio, jako te, które mają największy wpływ na świadomość. Ideą CPKbyło stworzenie zintegrowanych działań 360 stopni, dlatego oprócz mediów tradycyjnych, CPK będzie obecne także na nośnikach OOH i w obszarze digital. Spoty będą wyświetlane w...
Idź do oryginalnego materiału