Pięć gwiazdek Google'a zachęca do odwiedzin, a jedna - no cóż... każe omijać szerokim łukiem. Nic więc dziwnego, iż firmy od hoteli poprzez restauracje po place zabaw walczą o jak najlepszą ocenę klientów. Czy mogą pozwać niezadowolonych bywalców za szczerą krytykę i na co trzeba zwracać uwagę, publikując swoje zdanie w internecie?
"Wystawiłem firmie negatywną opinię, teraz straszą mnie sądem". Czy za krytykę w sieci faktycznie nam coś grozi?
srv.bankier.pl 1 dzień temu
Zdjęcie: / Shutterstock
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- "Wystawiłem firmie negatywną opinię, teraz straszą mnie sądem". Czy za krytykę w sieci faktycznie nam coś grozi?
Powiązane
Alior Bank partnerem konferencji CyberSec
25 minut temu
Polecane
Jelena Rybakina - Elena-Gabriela Ruse [RELACJA NA ŻYWO]
55 minut temu